🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
  5. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: این قطعه گر حرارت یا دمای موتور به یک اندازه مشخص رسید فرمان خاموش شدن جاروبرقی را می دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43008.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

به روزرسانی اندروید 7.1 بزودی برای خانواده گلکسی اس 8 عرضه می شود

تصمیم سامسونگ برای عرضه دو موبایل گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس به همراه اندروید 7.0، بسیاری را متعجب ساخت؛ زیرا آخرین نسخه از سیستم عامل موبایل گوگل به هنگام عرضه این پرچمداران، اندروید ...

تصمیم سامسونگ برای عرضه دو موبایل گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس به همراه اندروید 7.0، بسیاری را متعجب ساخت؛ زیرا آخرین نسخه از سیستم عامل - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - موبایل گوگل به هنگام عرضه - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - این پرچمداران، اندروید 7.1 نوقا بود. بنابراین منطقی به نظر می رسید که سامسونگ دو موبایل جدیدش را با - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - آخرین نسخه اندروید به دست مشتریان برساند، اما بهرحال این اتفاق نیفتاد.

البته اینطور نیست که اندروید 7.1 قابلیت های چندان شگرفی به موبایل های هوشمند بیاورد و - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دارندگان گلکسی اس 8 از آنها - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بی بهره مانده باشند. این نسخه از اندروید، اموجی های جدید، لانچر اکشن هایی برای پیکسل لانچر و چند تغییر جزئی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دیگر را به همراه می آورد. و لانچر و اموجی ها چندان برای گلکسی اس 8 اهمیت ندارند، زیرا سامسونگ از نسخه مخصوص خودش - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - برای هر دوی این ها استفاده می کند.

در هر صورت، به روزرسانی اندروید 7.1 به زودی برای گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس عرضه خواهد شد. این خبر از آنجا مشخص شد که اپراتور استرالیایی Vodafone، اخیراً وب - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - سایت خود را به روزرسانی کرده و فرمور اندروید 7.1 نوقا برای خانواده اس 8 را برای نقد ثبت کرده است. این موضوع نشان می دهد که سیستم عامل مورد اشاره، در مراحل پایانی پیش از عرضه به سر می برد.

گفتنی است که این به روزرسانی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - باعث «ثبات و بهبود چند باگ» می شود و کاربران نباید منتظر - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - قابلیت های جدیدی باشند. در حالی که این اپراتور استرالیایی به عرضه اندروید 7.1 برای گلکسی اس 8 نزدیک شده، می توان با قطعیت گفت که - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دارندگان اس 8 و اس 8 پلاس در اقصی نقاط جهان نیز به زودی قادر به دریافت به روزرسانی تازه خواهند بود.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone