🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: کاربرد و وظیفه سیم جمع کن چه می باشد؟
    پاسخ: برای جمع کردن سیم داخل جاروبرقی می باشد.
  3. سوال: وظیفه برس یا پارویی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برای فرش های سخت و سوح پر از ذرات باید از این برس ها استفاده شود.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: جاروبرقی کار نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند بلبرینگ موتور، برد، سیم کشی و... میتواند باعث کارنکردن جاروبرقی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43011.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

هکرها می توانند با استفاده از آسیب پذیری آمازون اکو، مکالمات کاربران را شنود کنند

به نظر می رسد یکی از بزرگ ترین نگرانی ها نسبت به اسپیکرهای آمازون اکو، امکان دارد به تحقق بپیوندد. محققان اخیراً دریافته اند حتی در صورتی که کاربران عبارت «الکسا» را برای فعال سازی ...

به نظر می رسد یکی از بزرگ ترین نگرانی ها نسبت به اسپیکرهای آمازون اکو، امکان دارد به تحقق بپیوندد. محققان اخیراً دریافته اند حتی در صورتی که کاربران عبارت «الکسا» را برای فعال سازی این اسپیکرهای هوشمند به زبان نیاورده باشند، امکان شنود آنها وجود دارد.

این محققان می گویند - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - متوجه آسیب پذیری امنیتی تازه ای شده اند که می تواند تمام مکالمات ضبط شده در محیط پیرامون آمازون اکو را به کامپیوتر هکرها بفرستد و به نگرانی مشتریان نسبت به میکروفون «همیشه روشن» دستگاه دامن بزند. گذشته از گوش سپردن به - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - تمام مکالمات ضبط شده، هکرها می توانند اطلاعات حساب کاربری شخص در آمازون را مشاهده کنند، اطلاعات حساس را به سرقت ببرند و حتی دستگاه را از راه دور تحت کنترل خود در آورند.

این آسیب پذیری سخت افزاری در جایی یافته شد که پورت های مخصوص دیباگ در آنجا قرار - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - دارند و کاربر به راحتی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - نمی تواند به آن دسترسی داشته باشد. هکرها می توانند کارت حافظه آلوده - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ای را بدون اینکه دارنده دستگاه متوجه شود - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - به آمازون اکو متصل کنند و به سیستم عامل آن - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - دسترسی یابند. از این لحظه به بعد، امکان نفوذ به اکانت آمازون کاربر، اپلیکیشن های اسپیکر و سیستمی که همواره برای شنیدن - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - عبارت های کلیدی روشن است دسترسی داشته باشد.

محققان می گویند که برای این هک، نیاز به دسترسی فیزیکی به دستگاه از سوی هکر وجود دارد، اما کاربران به سختی قادر به تشخیص تغییرات اعمال شده روی اسپیکر خود خواهند بود. گفتنی است - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - که این آسیب پذیری فقط در اسپیکر آمازون اکو ابتدایی که سال گذشته در بریتانیا عرضه شد به چشم می خورد و آمازون این مشکل را در مدل کوچکتر اکو دات برطرف ساخته است.

در نهایت به کاربران توصیه می شود که هنگام خرید آمازون اکو، - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - تاریخ تولید دستگاه را چک کنند و از خرید - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مدل های 2016 دست دوم اجتناب ورزند؛ زیرا در اسپیکرهای دست دوم امکان دستکاری سخت افزار وجود دارد. همچنین کاربران باید هنگام خرید محصول نو نیز از بسته بندی صحیح آن اطمینان حاصل نمایند. کمپانی آمازون پیشنهاد کرده برای عدم بروز چنین مشکلاتی، اسپیکرهای اکو تنها از - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - طریق خرده فروشی رسمی این کمپانی خریداری شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone