🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرطومی با لوله جاروبرقی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
  2. سوال: علت سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
  3. سوال: چرا ولوم تنظیم هوا و مکش کار نمی کند؟
    پاسخ: خرابی چرخ دنده های ولوم یا هرز شدن کلید تنظیم ممکن است از عواملی دیگر برای این مشکل باشد.
  4. سوال: زمان سرویس کلی جاروبرقی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: جاروبرقی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه جاروبرقی مفید است.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43016.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

نخستین تصاویر از پنل جلویی و پشتی موبایل «نوکیا 2» منتشر شد

«نوکیا 2» قرار است ارزان قیمت ترین موبایلی باشد که طی سال جاری میلادی، از سوی کمپانی فنلاندی HMD Global عرضه می شود و انتظار می رود اواخر ماه جاری، شاهد رونمایی از آن در ...

«نوکیا 2» قرار است ارزان قیمت ترین موبایلی باشد که طی سال جاری میلادی، از سوی کمپانی فنلاندی HMD Global عرضه می شود - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و انتظار می رود اواخر ماه جاری، شاهد رونمایی از آن در کنار پرچمدار «نوکیا 8» باشیم.

در حالی که پیش از این شاهد انتشار تصاویری شماتیک از موبایل نوکیا 2 در گزارش های مختلف بودیم، اخیراً این موبایل به دست رگولاتوری آمریکایی FCC رسیده و - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به تبع همین مسئله، تصاویری از پنل پشتی و جلویی آن در فضای مجازی انتشار یافته است.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

تا به این لحظه، اطلاعاتی درباره مشخصات سخت افزاری دستگاه در دست نیست و صرفا می - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دانیم نوکیا 2 با شماره مدل «TA-1029» شناخته می شود. با این همه، بنابر شایعات باید منتظر موبایلی با نمایشگر 4.7 - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - یا 5 اینچی باشیم که رزولوشن 720p را به - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - نمایش در می آورد و - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - از چیپست اسنپدراگون 212 کوالکام بهره می برد. گذشته از این ها، سایر مشخصات اسمارت فون اقتصادی نوکیا همچنان - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در هاله ای از ابهام قرار دارد.

در حال حاضر انتظار می رود که HMD Global در تاریخ 16 آگوست (برابر با 25 مردادماه) طی مراسمی، - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - صورت رسمی از موبایل نوکیا 8 رونمایی به عمل آورد و احتمالاً شاهد معرفی موبایل هایی دیگر (که نوکیا 2 یکی از آنها خواهد بود) نیز باشیم.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone