🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19061.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

گوگل با قابلیت «درباره این نتیجه»، اطلاعات بیشتری درباره نتایج جستجوها ارائه می‌کند

گوگل نتایج جستجوها را با یک قابلیت جدید به نام «درباره این نتیجه» (about this result) بروزرسانی می‌کند. این ویژگی در هنگام جستجو در موتور گوگل، یک منوی جدید همراه با اطلاعات از ویکی‌پدیا درباره ...

گوگل نتایج جستجوها را با یک قابلیت جدید به نام «درباره این نتیجه» (about this result) بروزرسانی می‌کند. این ویژگی در هنگام جستجو در موتور گوگل، یک منوی جدید همراه با اطلاعات از ویکی‌پدیا درباره سایت موردنظر در اختیارتان قرار می‌دهد تا برای انتخاب آن راحت‌تر تصمیم‌گیری کنید.

برای دسترسی به اطلاعات جدید، تنها کافیست روی گزینه سه نقطه در سمت راست کارت نتیجه مدنظرتان ضربه بزنید. با اینکار یک اسنیپت درباره سایت در اختیارتان قرار می‌گیرد. طبق گفته گوگل، این قابلیت بروزرترین اطلاعات تایید شده از منابع موجود در ویکی‌پدیا را به نمایش می‌گذارد.

علاوه بر این موضوع، این ویژگی جدید اطلاعات دیگری هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای مثال کاربر توسط این منو ارگانیک یا تبلیغاتی بودن نتیجه جستجو را متوجه می‌شود و همچنین پیش از انتخاب سایت، می‌توان با استفاده از این ویژگی از ارتباط امن HTTPS هم مطلع شد.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر نمین استان اردبیل

گوگل با قابلیت جدید می‌خواهد کاربران در هنگام جستجو در این موتور نگرانی کمتری داشته باشند و با آرامش خاطر بیشتری به اطلاعات دسترسی پیدا کنند. از این ابزار همچنین می‌توان برای دسترسی به منابع مطمئن مقالات علمی و پزشکی هم استفاده کرد. در همین راستا تعجبی ندارد که گوگل «The Lancet» را سایت معتبری برای اطلاعات پزشکی پیرامون همه‌گیری کووید-۱۹ معرفی می‌کند.

این قابلیت جدید از امروز بطور آزمایشی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و گوگل با دریافت بازخورد از کاربران، آن را در آینده گسترش می‌دهد. در حال حاضر نمی‌دانیم این غول جستجوی اینترنتی به دنبال افزودن چه امکانات دیگری به این قابلیت جدید است.

کاربران انگلیسی زبان - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر نمین استان اردبیل - هم اکنون در کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا می‌توانند بطور آزمایشی از این قابلیت در موبایل، دسکتاپ و همچنین اپ اندرویدی گوگل استفاده کنند. انتظار می‌رود طی هفته‌های - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر نمین استان اردبیل - آینده کاربران بیشتری قادر به استفاده از آن باشند و - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر نمین استان اردبیل - حتی شاید در زبان‌های مختلف چنین منویی در اختیار کاربران قرار بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone