🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  2. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  3. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  4. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  5. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41374.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

پشت پرده مونتاژ آخرین موبایل هوشمند جی‌ال‌ایکس

شرکت ایرانی «جی‌ال‌ایکس» اخیراً موبایلی پرچمدار به نام «آریا ۱» را معرفی کرده است که با توجه به وجود یک نمونه چینی مشابه، هویت و ساختِ ایران بودن آن تا حدی زیر سوال است؛ موبایلی ...

شرکت ایرانی «جی‌ال‌ایکس» اخیراً موبایلی پرچمدار به نام «آریا ۱» را معرفی کرده است که با توجه به وجود یک نمونه چینی مشابه، هویت و ساختِ ایران بودن - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - آن تا حدی زیر سوال است؛ موبایلی که «حمید سعیدی»، مدیرعامل جی‌ال‌ایکس آن را محصولی مونتاژ شده در داخل کشورمان معرفی می‌کند.

آریا ۱ - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تلفن همراهی با مشخصات سخت‌افزاری مناسب است و از نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن Full HD و یک چیپست مجتمع ساخت مدیاتک که به پردازنده‌ای ۸ هسته‌ای (کورتکس A53) مجهز شده، بهره می‌برد. ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - حافظه داخلی به همراه یک سنسور خوانش اثرانگشت در آن به کار گرفته شده که قیمت حدود ۱ میلیون تومانی آن را تا حد زیادی توجیه می‌کند.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

این محصول که از سوی شرکت ایرانی جی‌ال‌ایکس مونتاژ می‌شود، از یک سنسور تصویربرداری ۱۶ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی بهره می‌برد. اما - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - قابلیت کلیدی آریا ۱، باتری آن است که از ظرفیت ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت برخوردار است.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

با نگاهی به مشخصات فنی، می‌توان دید که با - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - محصولی میان‌رده روبه‌بالا در - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - دنیای کنونی موبایل رو به رو هستیم و - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - اگر این دستگاه به شکل کامل در ایران طراحی و ساخته می‌شد، می‌توانستیم به آن افتخار کنیم. اما مسئله اینجاست که یک موبایل چینی به نام «Oukitel K6000 Plus» وجود دارد که دقیقاً با همین مشخصات سخت افزاری، طراحی و حتی وزن یکسان عرضه می‌شود و برچسب قیمتی ۱۶۵ دلاری دارد.

شباهت بسیار زیاد - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - طراحی و سخت‌افزاری دو دستگاه، باعث شد تا به سراغ حمید سعیدی، مدیرعامل - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - جی‌ال‌ایکس برویم و علت را از - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - او جویا شویم. سعیدی در همین رابطه به دیجیاتو می‌گوید:

«محل تامین قطعات دو شرکت از یک منبع است، اما برد آنها کاملا متفاوت - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - است. برای مثال برد آریا دارای سنسورهای کامل است در حالی‌که مدل خارجی این قابلیت را ندارد. ما قطعات این موبایل را در داخل ایران مونتاژ می‌کنیم.»

سعیدی البته متذکر می‌شود که مدل‌های آریا، - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - عنوان «ساخت ایران» را به خود اختصاص نمی‌دهند و محصولاتی مونتاژی هستند. با - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - این حال وی خبر می‌دهد که موبایل‌های کلاسیک و غیر هوشمند، ۱۰۰ درصد تولید داخل ایران هستند و برای تولید اینگونه موبایل‌های ساده، نیازی به منابع خارجی وجود ندارد.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

مدیرعامل جی‌ال‌ایکس البته در گفتگوی خود با دیجیاتو - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - عنوان کرد - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - که در صورت استقبال خریداران، امکان بومی‌سازی قطعات خارجی و تولید موبایل‌های هوشمند نیز در ایران وجود خواهد داشت. سعیدی روند پیشرفت بومی‌سازی محصولات جی‌ال‌ایکس را مطلوب توصیف می‌کند، چراکه اکنون بیشتر قطعات موجود در مدل‌های قدیمی‌تر در ایران ساخته می‌شوند.

سعیدی معتقد است که بازار تلفن‌های همراه ایرانی نیازمند حمایت خریداران و مسئولان است. او در این‌باره به دیجیاتو می‌گوید:

«نمی‌توان - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - انتظار داشت که ایران در زمینه تولید محصولات «های تک»، یک شبه ره صد ساله را طی کند و در آینده نزدیک یک تلفن‌همراه ایرانی مطابق با استانداردهای جهانی داشته باشیم. - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - اما در صورت ایجاد بازار مناسب برای موبایل‌های ایرانی و وجود صرف - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - اقتصادی، در زمینه بومی‌سازی این کالا می‌توان گام‌های بلندی برداشت.»

تحقق تکنولوژی‌های رده بالا در داخل کشور، آرزوی کاربران ایرانی است و طبیعتاً آنها نیز علاقه دارند تا به جای محصولاتی از سامسونگ، اپل یا هوآوی، موبایلی ساخت داخل را با همان سطح از کیفیت تهیه - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - کنند که قیمت تمام شده‌اش نیز از محصولات رقیب پایین‌تر باشد.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی
مقایسه طراحی ظاهریِ مدل آریا - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - با UMi Plus

با این‌حال، شرکت مورد بحث ایرانی که در زمینه توسعه و تولید - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - موبایل فعال است، هنوز گام بلندی در این راستا برنداشته و مشخص نیست که چه زمان قصد انجام چنین کاری را دارد. این در حالیست که شرکت‌ جی‌ال‌ایکس چندی پیش هم موبایلی به نام «آریا» ارائه داده بود که شباهت بسیاری به یک موبایل چینی درجه دوم به نام «Umi plus» داشت.

مونتاژ موبایل در ابتدای راه، برای افزایش دانش - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - در راستای ساخت موبایلی بومی، اشتباه نیست اما شرکت جی‌ال‌ایکس سال‌هاست که به همین شکل به فعالیت خود ادامه‌ می‌دهد و به گفته مدیرعاملش، تعداد کارمندان این شرکت از ۲۰۰۰ نفر - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - به ۲۰۰ نفر تقلیل یافته است.

اینک قیمت «آریا ۱» که از ۸۹۹.۰۰۰ الی ۱.۱۵۰.۰۰۰ تومان (قیمت در بازه‌های زمانی مختلف تفاوت می‌کند) تعیین شده، این جذابیت را برای کاربران ایجاد می‌کند تا از مونتاژ - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - داخلی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - حمایت کنند و این شرکت را به یک سازنده موبایل هوشمند در آینده‌ای نامشخص تبدیل نمایند؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone