🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
  2. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی چرخ میتوان به گیر کردن اشیای خارجی به چرخ اشاره کرد.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: علت کار نکردن دکمه های جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد،سیم برق، کلید ها و... داخل جاروبرقی میتواند باعث کارنکردن آن شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32641.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی اس ۱۰ میخی بر تابوت بریدگی نمایشگر

یکی از منابع آگاه چینی که تنها از طریق نام کاربری Ice Universe در رسانه های اجتماعی شناخته می شود، مدعی شده که نوآوری های گلکسی اس ۱۰ به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر ختم نشده ...

یکی از منابع آگاه چینی که تنها از طریق نام کاربری Ice Universe در رسانه های اجتماعی شناخته می شود، مدعی شده که نوآوری های گلکسی اس ۱۰ - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر ختم نشده و کره ای ها با این موبایل به ترند بریدگی نمایشگر پایان می بخشند.

این منبع که بارها خبرهای او - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - پیرامون غول فناوری کره درست از آب درآمده به جزییات بیشتری در این رابطه اشاره نکرده اما تاکید کرده که اطلاعات بسیاری در دست دارد که از انتشار آنها معذور است. دلیل تعبیه نشدن بریدگی - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - نمایشگر عدم تمایل سامسونگ به کنار گذاشتن صفحه نمایش با پنل امولد و نسبت تصویر ۱۸:۵.۹، موسوم به نمایشگر بی نهایت است.تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی

این نظریه که کره ای ها ترند بریدگی نمایشگر را از بازار موبایل های هوشمند محو می کنند تا حدودی جای تردید دارد چرا - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - که این مساله - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مستلزم توسعه فناوری جدیدی است که بدون نیاز به نمایشگر های نامتقارن از حاشیه های اضافی بکاهد و در عین حال کپی کردن آن ساده بوده یا هزینه اندکی در پی داشته باشد.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر نقده استان آذربایجان غربیاخیرا شرکت هایی نظیر ایسوس، وان پلاس و تعدادی دیگر از موبایل سازها تاکید کرده اند که - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - با توجه به دور از دسترس بودن نمایشگر واقعا بدون حاشیه و فاصله فراوان با تجاری سازی آن، بریدگی نمایشگر به این زودی ها از بین نخواهد رفت.

پیش از این گزارشی مبنی بر مجهز ساختن یکی از مدل های گلکس - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اس ۱۰ به دوربین سه بعدی با - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - قابلیت سنجش عمق شنیده می شد که پیشتر در شیائومی می ۸ و آیفون ۱۰ شاهد آن بودیم. البته گوشی های می - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ۸ و آیفون ۱۰ این سنسور را در بریدگی تعبیه کرده اند، اما کمپانی کره ای احتمالا از رویکرد - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - این دو شرکت پیروی نکرده و با همکاری استارتاپ Mantis Vision و تولیدکنند‌ه ماژول‌های Namuga این دوربین سه بعدی را بدون نیاز به نامتقارن ساختن نمایشگر در پرچمدار آتی سری اس پیاده سازی خواهد کرد.

 

تماشا کنید: طرح های هنرمندانه گرافیست عرب از گلکسی اس ۱۰

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone