🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  2. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33921.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

هواوی رابط کاربری EMUI 9.0 که بر اساس اندروید پای طراحی شده را معرفی کرد

به تازگی شرکت هواوی رابط کاربری اختصاصی خودش یعنی EMUI را ارتقاء داده و در جریان نمایشگاه IFA شهر برلین از نسخه‌ی EMUI 9.0 رونمایی کرده است. این نرم افزار جدید که به طور کلی بر ...

به تازگی شرکت هواوی رابط کاربری اختصاصی خودش یعنی EMUI را ارتقاء داده و در جریان نمایشگاه IFA شهر برلین از نسخه‌ی EMUI 9.0 رونمایی کرده است. این نرم افزار جدید که به طور کلی بر اساس سیستم‌عامل اندروید پای طراحی شده‌، قرار است به صورت پیش فرض در پرچمدار بعدی کمپانی چینی یعنی هواوی میت 20 تعبیه گردد.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

مدیر ارشد مهندسی نرم افزار هواوی «Wang Chenglu» با معرفی این رابط کاربری مدعی شده این شرکت سعی دارد با نرم افزار ارتقا یافته‌‌ی جدیدش، - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - کاربری ساده، لذت بخش و پرسرعتی - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - را برای طرفداران برند چینی به ارمغان آورد.

پیشتر گفته شده بود که سیستم منوی نرم افزار EMUI 8.0 طراحی مطلوبی ندارد اما هواوی سعی کرده با کاهش - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - دادن تعداد آیتم موجود از ۹۴۰ به ۸۴۳ مورد، استفاده راحت‌تری برای کاربران رقم - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - زند.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

این شرکت سعی کرده تا استفاده بهینه از منوهای فرعی و تعداد آیتم به نمایش گذاشته شده را کاهش دهد تا کاربر بهتر - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - بتواند نکته‌ی مورد نظرش را انتخاب کند. یکی دیگر از تغییرات ایجاد شده در این نرم افزار نمایش تَب‌های منو در پایین نمایشگر است که دسترسی به آنها هنگام استفاده از گوشی‌های بزرگ - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - را آسانتر کرده است.

ناوبری حرکتی جدید بکار رفته در - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - این نرم افزار موجب شده که کاربری سریع و مستقیمی را شاهد - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - باشیم. بدین شکل کاربران می‌توانند به سرعت میان گزینه‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - انتخاب کرده، چند عملیات را با هم - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - انجام دهند یا بلافاصله از دستیار هوشمند بهره ببرند.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

علاوه بر این، نرم افزار EMUI 0.9 به لطف قابلیت ارتقا یافته 2.0 GPU Turbo،  بهتر و سریعتر از قبل اجرا خواهد شد و می‌تواند پشتیبانی مطلبوتری از بازی‌های موبایلی به عمل آورد.

همچنین هواوی اعلام نموده که برنامه‌ی مدیریت - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - پسورد جدیدی هم در این رابط طراحی شده که به کاربر اجازه می‌دهد با اثرانگشت یا صورت خود قفل‌ها را بگشاید.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

این رابط کاربری به تدریج از طریق آپدیت رسمی برای گوشی‌های میت 10، میت 10 پرو، پی 20، پی 20 پرو، آنر 10، آنر ویو 10 و آنر پلی عرضه می‌شود. اگر می خواهید نسخه بتای این رابط کاربری را پیش از انتشار تست کنید، می توانید به سایت رسمی تست کاربری هواوی مراجعه کرده و در برنامه بتای این شرکت - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - عضو شوید. البته احتمالاً تست بتا فقط برای برخی گوشی ها و برخی کاربران ممکن خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone