🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جهرم استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جهرم استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  5. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11839.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

اپلیکیشن «ویز» بروز شد؛ ناوبری با صدای سگ و گربه

اپلیکیشن محبوب ویز (Waze) در اقدامی جالب، در آخرین بروزرسانی صداهای مختلفی از جمله صدای سگ و گربه را به سیستم گویش ناوبری خود اضافه کرد. کاربران می‌توانند با توجه به شرایط روحی خود، صدای ...

اپلیکیشن محبوب ویز (Waze) در اقدامی جالب، در آخرین بروزرسانی صداهای مختلفی از جمله صدای سگ و گربه را به سیستم گویش ناوبری - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جهرم استان فارس - خود اضافه کرد. کاربران می‌توانند با توجه به شرایط روحی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جهرم استان فارس - خود، صدای یکی از این دو حیوان دوست داشتنی را انتخاب کنند.

صدای سگ - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جهرم استان فارس - خوشحال، مثبت‌اندیش، دلگرم کننده و هیجان زده است، در حالی که صدای گربه شکاک، محتاط، باهوش، مضطرب ولی بامزه است. بنابراین کاربر می‌تواند مطابق با سلیقه خود و احتمالا شرایط روحی، هر کدام را از این صداها یا صداهای دیگری که به قسمت ناوبری اضافه شده است را انتخاب کنند.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جهرم استان فارس

علاوه بر این ویز برای بخش نقشه زنده خود آیکون‌های جدید معرفی کرده است. مطابق با تم سگ یا گربه که هر کاربر انتخاب می‌کند، آیکون روی نقشه آن خودرو نیز مشخص می‌شود. به یاد داشته باشید که این قابلیت برای مدت محدودی به صورت آزمایشی در اختیار کاربران - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جهرم استان فارس - به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی و اسپانیایی قرار دارد. علاقه‌مندان لازم است آخرین نسخه برنامه را دانلود کنند.

اپلیکیشن ویز یک نرم افزار - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جهرم استان فارس - موقعیت‌یاب و زیرمجموعه شرکت گوگل است - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جهرم استان فارس - که در سال ۲۰۰۶ وارد بازار شد. این اپلیکیشن مسیر، زمان و ترافیک را - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جهرم استان فارس - تا مقصد کاربر محاسبه می‌کند و آن را به صورت مرحله به مرحله به کاربر توضیح می‌دهد. کاربران ویز می‌توانند تصادف، ترافیک، پلیس، سرعتگیر و جاده‌ را به نقشه اضافه و کم کنند.

این اپلیکیشن اطلاعات کاربران مانند سرعت و مکان را به صورت ناشناس به پایگاه داده‌های خود می‌فرستد تا - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جهرم استان فارس - با - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جهرم استان فارس - این اطلاعات کل سیستم را بهبود دهد. شرکت ویز در ابتدا به طور مستقل کار می‌کرد تا اینکه در سال ۲۰۱۳ میلادی شرکت گوگل آن را از سازنده‌اش - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جهرم استان فارس - به ارزش ۹۶۶ میلیون دلار خریداری کرد.

- تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر جهرم استان فارس -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رها نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام و عرض ادب یه سوال داشتم تعمیرگاه شما طرفای روستای تل ریگی جهرم خدمات داره
پاسخ: بله در روستای تل ریگی شهر جهرم خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone