🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  3. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  4. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14797.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

اپلیکیشن NOSEiD، ابزاری مفید برای تشخیص هویت بیومتریک سگ‌های گمشده

شرکت تهیه غذای حیوانات «Iams» با استفاده از فناوری تشخیص هویت بیومتریک و از طریق اسکن بینی سگ‌ها، اپلیکیشنی مفید به نام «NOSEiD» را برای شناسایی سگ‌های گمشده طراحی کرده است. درست همان طور که ...

شرکت تهیه غذای حیوانات «Iams» با استفاده از فناوری تشخیص هویت بیومتریک و از طریق اسکن - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر دلیجان استان مرکزی - بینی سگ‌ها، اپلیکیشنی مفید به - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر دلیجان استان مرکزی - نام «NOSEiD» را برای شناسایی سگ‌های - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر دلیجان استان مرکزی - گمشده طراحی کرده است.

درست همان طور که اثر انگشت انسان منحصر به فرد است و - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر دلیجان استان مرکزی - می‌توان از طریق نقش و نگارها و خطوط آن هویت فرد را تشخیص داد، بینی سگ‌ها نیز همین خاصیت را دارد. در واقع با اسکن بینی سگ‌ها می‌توان آنها را شناسایی کرد.

اپلیکیشن «NOSEiD»، - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر دلیجان استان مرکزی - ابزاری مفید است که به شناسایی سگ‌های گم شده کمک می‌کند. کاربران هر دو سیستم عامل اندروید و iOS می‌توانند این اپلیکیشن را نصب کرده و داده‌های مربوط به سگ از جمله تاریخ تولد و نامش را به همراه برخی توضیحات وارد برنامه کنند. این داده‌ها در کنار تصویر اسکن شده از بینی سگ به برنامه وارد می‌شود و - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر دلیجان استان مرکزی - اطلاعات کلیه سگ‌ها در فضای ابری آپلود خواهد شد.

در صورتی که سگ مفقود شود، با اسکن بینی می‌توان به اطلاعات هویتی‌اش دست پیدا کرد. به علاوه نوتیفیکشنی از اطلاعات سگ مفقود شده برای کاربران محلی ارسال می‌شود. - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر دلیجان استان مرکزی - اگر اپلیکیشن هویت سگ گمشده را تشخیص دهد‌، از طریق ارسال نوتیفیکیشن به صاحبش اطلاع می‌دهد.

در حال حاضر این اپلیکیشن در شهر تنسی به صورت آزمایشی توسط تعدادی از کاربران مورد استفاده قرار - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر دلیجان استان مرکزی - گرفته است. به محض اینکه دوربین دستگاه بینی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر دلیجان استان مرکزی - سگ مربوطه را اسکن را می‌کند، اطلاعات هویتی سگ نمایش داده می‌شود. این اطلاعات شامل سن سگ، تاریخ تولد، نام سگ و صاحبش می‌باشد. کاربران می‌توانند اطلاعات بیشتری در مورد - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر دلیجان استان مرکزی - سگ‌های خود به این اپلیکیشن نیز وارد کنند.

این - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر دلیجان استان مرکزی - نخستین بار نیست که از فناوری تشخیص هویت - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر دلیجان استان مرکزی - بیومتریک برای شناسایی حیوانات استفاده می‌شود. پیشتر نیز یک استارتاپ هوش مصنوعی چینی به نام Megvii که نرم‌افزارهای تشخیص چهره را برای مقاصد نظارتی دولت چین توسعه می‌داد، حوزه فعالیتش را گسترده‌تر کرد و به هویت‌یابی حیوانات روی آورد. این استارتاپ نیز - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر دلیجان استان مرکزی - با تمرکز بر اسکن بینی سگ‌ها، هویت آنها را شناسایی می‌کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هوزان نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
سلام دوستان یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone