🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  4. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  5. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14798.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

نمایشگاه CES 2022 دی ماه امسال در کنار شرکت کنندگان آنلاین، بازدید کننده حضوری نیز دارد

انجمن فناوری مصرف کننده (CTA) با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بزرگترین رویداد فناوری جهان یعنی نمایشگاه بین‌المللی CES در سال ۲۰۲۲ ( دی ماه امسال) در کنار شرکت کنندگان آنلاین، بازدید کننده حضوری نیز ...

انجمن فناوری مصرف کننده (CTA) با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بزرگترین رویداد فناوری جهان یعنی نمایشگاه بین‌المللی CES در سال ۲۰۲۲ ( دی ماه امسال) در کنار شرکت کنندگان آنلاین، بازدید کننده حضوری نیز در شهر لاس وگاس خواهد شد.

با شروع واکسیناسیون و امید به ریشه کن کردن بیماری کرونا، برگزار کنندگان رویدادهای فناوری نیز قصد دارند رویداد‌های آتی را به - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گرگان استان گلستان - صورت حضوری برگزار کنند.

«گری شایپرو» مدیرعامل CTA در اطلاعیه‌ای عنوان کرد: «ما از بازگشت به - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گرگان استان گلستان - لاس وگاس خانه ۴۰ ساله نمایشگاه بین‌المللی CES هیجان‌ زده‌ایم و مشتاقانه منتظر پذیرایی از افراد جدید هستیم.»

طبق این اعلامیه نمایشگاه CES سال ۲۰۲۲ بین روزهای ۱۵ دی و ۱۸ دی ۱۴۰۰ در شهر - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گرگان استان گلستان - لاس وگاس و به صورت ترکیبی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گرگان استان گلستان - از رویداد حضوری و آنلاین برگزار می‌شود و انتظار می‌رود برندهای بزرگ فناوری جهان مانند آمازون، گوگل، اینتل، سامسونگ و سونی در آن حضور داشته باشند.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گرگان استان گلستان

CTA همیشه در نظر داشته تا نمایشگاه CES را در سال ۲۰۲۲ به صورت - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گرگان استان گلستان - حضوری برگزار کند. همچنین دیگر کنفرانس‌های مهم فناوری مانند (IFA) نیز در پاییز سال جاری به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

CTA برای برگزاری این رویداد با توجه به پروتکل‌های بهداشتی، در حال بررسی دستورالعمل‌های ایمنی مرکز کنترل و پیشگیری بیماری و همچنین مقامات ایالتی و منطقه‌ای است.

با این وجود در حالی که بسیاری از افراد تا زمان برگزاری این رویداد در - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گرگان استان گلستان - سال ۲۰۲۲ واکسن‌های کووید-۱۹ خود را دریافت کرده‌اند اما هیچ تضمینی وجود ندارد که تمام شرکت کنندگان به خصوص در خارج از کشورهایی مانند ایالات متحده و انگلیس به موقع واکسینه شوند.

بنابراین مشخص نیست - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گرگان استان گلستان - که اجتماع کاربران شرکت‌ کننده در رویداد حضوری CES تا چه اندازه ایمن خواهد بود. در سال ۲۰۲۰ نمایشگاه CES با حدود ۱۷۰ هزار - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گرگان استان گلستان - شرکت کننده که بسیاری از آن‌ها از خارج از کشور بودند، برگزار شد. در حالی که انتظار نمی‌رود تعداد افراد شرکت‌کننده در سال ۲۰۲۲ این مقدار - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گرگان استان گلستان - باشد اما احتمال دارد - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر گرگان استان گلستان - شرکت کنندگان مختلفی در این رویداد بزرگ حضور به هم برسانند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone