🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  2. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  3. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  5. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14796.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

مارک زاکربرگ: توسعه عینک‌ واقعیت افزوده از بزرگترین چالش‌های فنی دهه پیش رو خواهد بود

«مارک زاکربرگ» مدیرعامل فیسبوک با اشاره به گسترش بازار فناوری‌های مبتنی بر واقعیت افزوده و واقعیت مجازی، می‌گوید توسعه عینک واقعیت افزوده‌ای که یک ابر کامپیوتر را با خودش به همراه داشته باشد، یکی از ...

«مارک زاکربرگ» مدیرعامل فیسبوک با اشاره به گسترش بازار فناوری‌های مبتنی بر واقعیت افزوده و واقعیت مجازی، می‌گوید توسعه عینک واقعیت - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آشتیان استان مرکزی - افزوده‌ای که یک ابر کامپیوتر را با خودش به همراه داشته باشد، یکی از بزرگترین چالش‌های شرکت‌های فناوری در دهه پیش رو خواهد بود.

مارک زاکربرگ مدیرعامل - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آشتیان استان مرکزی - فیسبوک تاکید کرد که واقعیت مجازی و واقعیت افزوده زمینه‌های کلیدی فیسبوک برای سرمایه‌گذاری در آینده هستند. در حالی که فیسبوک در - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آشتیان استان مرکزی - پیشرفت‌های مربوط به واقعیت مجازی به نقاط عطف خوبی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آشتیان استان مرکزی - دست پیدا کرده، زاکربرگ عنوان کرد که عینک واقعیت افزوده‌ای که بتواند مورد استقبال قرار بگیرد یکی از سخت‌ترین چالش‌های فنی این دهه محسوب می‌شود.

فیسبوک برای چندین پیاپی سال سعی دارد پتانسیل‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده خود را که زاکربرگ از آن‌ها به عنوان پلتفرم محاسباتی آینده یاد می‌کند، محقق نماید. ماه گذشته اطلاعات بیشتری درباره سرمایه‌گذاری‌های فیسبوک در حوزه‌هایی مانند واسط‌های عصبی برای تعامل با واقعیت افزوده به اشتراک گذاشته شد.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آشتیان استان مرکزی

زاکربرگ اخیرا گفته بود:

«من معتقد هستم که واقعیت افزوده و مجازی بیش از هر ابزار دیگری احساس عمیق‌تری از حضور و ارتباط اجتماعی افراد فراهم می‌کند و آن‌ها در آینده بخش مهمی از نحوه تعامل ما با رایانه‌ها را شامل می‌شوند. بنابراین ما قصد داریم به - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آشتیان استان مرکزی - طور گسترده‌ای در ساخت بهترین تجربه‌های - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آشتیان استان مرکزی - ممکن سرمایه‌گذاری کنیم. عملکرد بهتر از حد انتظار فیسبوک در سه ماهه اخیر به ما اطمینان می‌دهد تا سرمایه گذاری‌های خود روی ابزارهای مبتنی بر واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را به طور معناداری افزایش دهیم.»

زاکربرگ همچنین در سخنان خود به موفقیت اوکولوس کوئست 2، هدست بی‌سیم - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آشتیان استان مرکزی - واقعیت مجازی فیسبوک که همچنان عملکرد خوب - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آشتیان استان مرکزی - خود را ادامه می‌دهد، اشاره کرد. هرچند به عقیده او، این هدست در مقایسه با سایر محصولات واقعیت افزوده و مجازی کاملا ناچیز است.

او در سخنان پایانی خود عنوان کرد که فیسبوک هنوز برای ایجاد - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آشتیان استان مرکزی - پلتفرم‌های واقعیت افزوده و مجازی خود مسیر طولانی در پیش دارد اما بازخوردی که از محصولات خود خواهند گرفت اطمینان بیشتری به آن‌ها می‌دهد - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آشتیان استان مرکزی - تا بتوانند روی حوزه‌های مناسب تمرکز و سرمایه‌گذاری کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کیارا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
دوستان سایت ***** لباسشویی فاگور FWS-TP2- Hard Mount- 135 lb شما را با نازلترین قیمت و بهترین گارانتی در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone