🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  2. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14800.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

درآمد اپل در فصل اول ۲۰۲۱ از مرز ۸۹ میلیارد دلار گذشت

درآمد اپل طی سه ماه گذشته با رشد ۵۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، به رقمی بالغ بر ۸۹.۶ میلیارد دلار رسید که ۴۷.۹ میلیارد دلار آن حاصل از فروشی گوشی‌های آیفون است. ...

درآمد اپل طی سه ماه گذشته با رشد ۵۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، به رقمی بالغ بر ۸۹.۶ میلیارد دلار رسید که ۴۷.۹ میلیارد دلار آن حاصل از فروشی گوشی‌های آیفون است.

براساس گزارش - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر سنقر استان کردستان - اپل، از این درآمد کسب شده  ۹.۱ - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر سنقر استان کردستان - میلیارد دلار حاصل از فروش سیستم مک، ۱۶.۹ میلیارد دلار به سرویس‌های اپل و ۷.۸ میلیارد دلار به بخش گجت‌های پوشیدنی، - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر سنقر استان کردستان - لوازم خانگی و لوازم جانبی مربوط می‌شود.

طراحی آیفون ۱۲، نمایشگر بهبود یافته و قابلیت اتصال به شبکه 5G در کنار ویژگی‌های دیگر موبایل جدید اپل یکی از دلایل افزایش فروش سه ماهه گذشته این شرکت در بخش موبایل است. در سه ماهه اول سال - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر سنقر استان کردستان - میلادی تا تاریخ ۷ فروردین ماه، اپل در بخش موبایل موفق به کسب درآمد ۴۷.۹ میلیارد دلاری شده است. این در حالی است که در مدت مشابه - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر سنقر استان کردستان - سال قبل درآمد اپل از فروش آیفون تنها ۲۹ - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر سنقر استان کردستان - میلیارد دلار گزار ش شده بود.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر سنقر استان کردستان

به نظر می‌رسد نه تنها آیفون ۱۲ بلکه آیفون ۱۱، آیفون XR و آیفون SE نیز در این درآمد بالا نقش - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر سنقر استان کردستان - داشته‌اند. اگرچه اپل داده‌های آماری مربوط - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر سنقر استان کردستان - به فروش هر یک از موبایل‌های خود را ارائه نمی‌دهد، اما می‌توان حدس زد که بخش عمده‌ای از این درآمد به آیفون ۱۲ مربوط می‌شود.

داده‌های آماری شرکت مشاور فناوری اطلاعات ۴۵۱ نشان می‌دهد میزان رضایت مشتریان آیفون ۱۲ بیش از ۹۹ درصد - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر سنقر استان کردستان - بوده است و تنها کمتر از یک درصد ابراز نارضایتی کرده‌اند که اکثر آنها کاربران آیفون ۱۲ مینی بوده‌‌اند که با قفل شدن نمایشگر یا اتصال 5G - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر سنقر استان کردستان - مشکل داشته‌اند.

اپل در این سه ماه در بخش فروش سیستم‌های مک نیز رکورد جدیدی را ثبت کرد. این بخش موفق به کسب در آمد ۹.۱ میلیارد دلاری - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر سنقر استان کردستان - در همین سه - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر سنقر استان کردستان - ماه شد. تیم کوک مدیر عامل اپل در تماس تلفنی اعلام کرد که با کمک چیپست قدرتمند و جدید M1 ، فروش سیستم‌های مک افزایش یافته است.

از سوی دیگر سرویس‌های اپل از جمله اپل موزیک و آی‌کلاود نیز در کنار اپل - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر سنقر استان کردستان - فیتنس پلاس و اپل تی‌وی پلاس نیز موفق به کسب درآمد ۱۶.۹ میلیارد دلاری در سه ماهه اخیر شدند.

در بخش - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر سنقر استان کردستان - گجت‌های پوشیدنی، لوازم خانگی و - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر سنقر استان کردستان - لوازم - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر سنقر استان کردستان - جانبی نیز درآمد سه ماهه گذشته اپل ۷.۸ میلیارد دلار گزارش شده است. اپل در این بخش نیز رکورد فروش جدیدی را ثبت کرد و توانست - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر سنقر استان کردستان - رقم بالاتری نسبت به درآمد ۶.۳ میلیارد دلاری فصل قبل رقم بزند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone