🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
  2. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن است با خراب بودن کلید تنظیم شما نتوانید میزان کشش موتور را تنظیم کنید.
  3. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
  5. سوال: چرا ولوم تنظیم هوا و مکش کار نمی کند؟
    پاسخ: ولوم یا کلیدی برای تنظیم هوا و فشار جاروبرقی وجود دارد که با خرابی برد آن یا نرسیدن برق به آن کار نمی کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36047.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

گوگل با اپلیکیشن Lookout به یاری نابینایان می‌شتابد

گوگل می‌خواهد با ساخت یک اپلیکیشن، به میلیون‌ها فرد نابینا یا کم‌بینا در سراسر جهان کمک کند که راحت‌تر مسیر خانه و محل کار خود را پیدا کنند. در جریان کنفرانس I/O که دیروز برگزار ...

گوگل می‌خواهد با ساخت یک اپلیکیشن، به میلیون‌ها فرد نابینا یا کم‌بینا در سراسر جهان کمک کند که راحت‌تر مسیر - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - خانه و محل کار خود را پیدا کنند. در جریان کنفرانس I/O که دیروز برگزار شد، غول موتورهای جستجو از نقشه‌های خود برای ارائه یک اپ اندرویدی به نام Lookout پرده برداشت که - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - امسال در پلی‌‌استور آمریکا منتشر می‌شود.

اپلیکیشن Lookout طوری طراحی شده که کاربر نابینا یا کم‌بینا، باید گوشی اندرویدی را دور گردن خود آویزان کرده یا در جیب پیراهنش بگذارد و دوربین اصلی هم رو به جلو باشد. در این حالت اپلیکیشن می‌تواند اشیاء را تشخیص داده و - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - با - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - راهنمایی‌های صوتی، فرد نابینا را در جریان محیط اطراف قرار بدهد و او را از خطرات احتمالی محفوظ - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نگه دارد.

به عنوان مثال، Lookout می‌تواند به فرد نابینا بگوید که وارد اتاق نشیمن یا سرویس بهداشتی شده و این که چه وسایلی دور و - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بر او قرار دارند. نکته عالی این که اپلیکیشن قادر - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به خواندن نوشته‌های روی در و دیوار و یا کتاب و روزنامه‌ها هم هست که مطمئنا برای نابینایان بسیار کاربردی خواهد - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بود.

به گفته گوگل، Lookout طوری طراحی شده که در حالت آفلاین هم وظایفش را انجام بدهد و به لطف یادگیری ماشینی، به مرور زمان در کشف علایق - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کاربر و ارائه پاسخ‌های دقیق‌تر به او بهتر و بهتر خواهد شد.

گفتنی است Lookout اولین اپلیکیشنی نیست که برای نابینایان یا کم‌بینایان عرضه می‌شود. اکتبر سال گذشته اپی به نام - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - Be My Eyes روانه دیوایس‌های اندرویدی شد که فرد نابینا از طریق آن می‌تواند با - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - یک نفر داوطلب ارتباط برقرار کرده و از آن شخص برای انجام کارهای روزانه‌اش - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - درخواست کمک کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone