🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی بوش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی بوش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بله بهتر است روزانه بیش از یک بار مورد استفاده قرار نگیرد.
  3. سوال: وظیفه موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: موتور ایجاد مکش در جاروبرقی را به عهده دارد.
  4. سوال: ترموستات جاوبرقی چیست؟
    پاسخ: این قطعه گر حرارت یا دمای موتور به یک اندازه مشخص رسید فرمان خاموش شدن جاروبرقی را می دهد.
  5. سوال: دلیل کم بودن قدرت جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36049.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

آیفون‌های جدید از فناوری نمایشگر مشابه ال جی G7 ThinQ بهره خواهند برد

همان طور که احتمالاً می دانید کمپانی اپل قصد دارد امسال مدل جدیدی از آیفون را با نمایشگر 6.1 اینچی و طراحی مشابه با آیفون 10 روانه بازار کند که از فناوری LCD بهره برده ...

همان طور که احتمالاً می دانید کمپانی اپل قصد دارد امسال مدل جدیدی از آیفون را با نمایشگر 6.1 اینچی و طراحی مشابه با آیفون 10 روانه بازار کند که از فناوری LCD بهره برده و قیمتی در حدود 700 تا 800 - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دلار خواهد داشت.

در این بین برخی از کارشناسان عقیده دارند نمایشگر آیفون مذکور به فناوری جدید شرکت LG مجهز شده که بعضی از منابع آگاه در خط تولید نیز این خبر را تأیید کرده اند. فناوری مورد بحث که «+MLCD» نام دارد، به - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - تازگی در تلفن هوشمند LG G7 ThinQ به کار گرفته شده و نسبت به نمونه های موجود در بازار از روشنایی بیشتری برخوردار است.

نمایشگر جدید ال‌جی در هر پیکسل از چهار زیرپیکسل استفاده می کند

نمایشگرهای LCD معمولی در هر پیکسل از سه زیرپیکسل سبز، قرمز و آبی بهره می برند و با - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - استفاده از آنها سایر رنگ ها را بازتولید می کنند. اما ال‌جی در فناوری جدید خود یک زیرپیکسل سفید نیز به هر پیکسل اضافه کرده و توانسته از این طریق روشنایی نمایشگر را به طرز قابل توجهی افزایش دهد. LCD جدید ال‌جی همچنین امکان نمایش گاموت - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - رنگی DCI-P3 را مانند نمایشگر OLED آیفون 10 فراهم می کند؛ قابلیتی که معمولاً در تلویزیون های 4K مشاهده می شود.

تعمیرات جارو برقی بوش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

البته باید در نظر داشت که چنین اخباری با تایید تنها چند منبع در خط تولید الزاماً به معنی تصمیم نهایی کمپانی و تولید - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - انبوه کالا نیستند؛ اما در صورت استفاده اپل از فناوری مورد بحث، مشتریان قدیمی آیفون که توان خرید مدل های پرچمدار و گران قیمت را ندارند احتمالاً به خرید نسخه - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ارزان تر ترغیب خواهند شد.

از طرف دیگر پذیرش - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - فناوری +MLCD از سوی اپل برای ال‌جی خبر بسیار خوشحال کننده ای خواهد بود؛ چرا که کمپانی کره ای برای تبدیل شدن به یکی از تأمین کنندگان اصلی اپل تلاش بسیاری کرده و بهره گیری از فناوری انحصاری نمایشگرهای آن در یکی از آیفون های سال 2018، مساوی با افزایش درآمدهای ال‌جی خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone