🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
  2. سوال: چرا ولوم تنظیم هوا و مکش کار نمی کند؟
    پاسخ: خرابی چرخ دنده های ولوم یا هرز شدن کلید تنظیم ممکن است از عواملی دیگر برای این مشکل باشد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر جاروبرقی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36039.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

تولید نانو فیبر چوبی که رکورد مقاومت کششی تار عنکبوت را می شکند

سال هاست که تار عنکبوت به عنوان مقاوم ترین ماده طبیعی شناخته می شود. همین مسئله سبب شده تا دانشمندان تلاش کنند با تقلید ساختار منحصر به فرد این ماده نمونه مشابه و حتی قوی ...

سال هاست که تار عنکبوت به عنوان مقاوم ترین ماده طبیعی شناخته می شود. همین مسئله سبب شده تا دانشمندان تلاش - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کنند با تقلید ساختار منحصر به فرد این ماده نمونه مشابه و حتی قوی تر آن را به تولید برسانند. حال به نظر می رسد محققین انگلیسی با تولید نوع جدیدی از نانو فیبر چوب به این هدف دست یافته اند.

چوب یکی دیگر از تولیدات منحصر به فرد طبیعت است که در عین داشتن مقاوت و - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - سختی بالا، از وزن کمی نیز برخوردار - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - است. محققین - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - موسسه تحقیقاتی «KTH» سال هاست که روی این ماده کار می کنند. آنها پیش از این توانسته بودند نوعی تازه از فیبرهای چوب را به تولید برسانند که مقاومتی همچون فولاد دارد.

حال این محققین توانسته اند با تولید نانوفیبرهای سلولوزی رکوردها را جا به جا کنند. این نانو فیبرها قادر هستند دیواره های سلولی درون ساختار چوب ها را مستحکم تر از پیش کنند. ضمن این که با تغییر ساختار و چینش سلول های مذکور امکان افزایش قدرت ماده نهایی فراهم شده است.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی

برای نیل به این هدف نانوفیرهای مورد اشاره درون کانال هایی از آب - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - یونیزه شده و اسیدیته به قطر تنها ۱ میلی متر قرار می گیرند. جریان آب به فیبرها - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اجازه می دهند که در ساختاری جدید - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - و با تراکم - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بسیار بالا در کنار یکدیگر قرار گرفته و ماده ای بسیار محکم و در عین حال کاملاً سبک را بسازند که برای نخستین - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بار تارهای عنکبوت ها را به - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - چالش می کشد.

بر اساس آزمایش های انجام گرفته مقاومت فشاری الاستیک نانوفیبرهای چوبی مورد بحث برابر با ۸۶ گیگا پاسکال و مقاومت کششی الاستیک آن برابر با ۱.۵۷ گیگا پاسکال است.

محققین KTH می گویند که در آینده قادر خواهند بود ماده تولیدی خود را در ابعادی عرضه کنند که بتوان از آن در تولید قطعات هواپیما، - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - خودروها و حتی ابزارهای منزل استفاده نمود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone