🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: جاروبرقی کار نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند بلبرینگ موتور، برد، سیم کشی و... میتواند باعث کارنکردن جاروبرقی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  5. سوال: برس یا پارویی چه نقشی در جاروبرقی دارد؟
    پاسخ: برای فرش های سخت و سوح پر از ذرات باید از این برس ها استفاده شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36038.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

سازنده پوکمون گو نقشه‌های واقعیت افزوده می‌سازد

استودیوی نیانتیک (Niantic) که هشت سال پیش و به عنوان یک استارت‌آپ داخلی گوگل کارش را آغاز کرد، با پوکمون گو نه تنها راه صدساله را یک شبه رفت بلکه با موفقیت‌های ساخته‌اش توانست تکنولوژی ...

استودیوی نیانتیک (Niantic) که - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - هشت سال پیش و به عنوان یک استارت‌آپ داخلی گوگل کارش را آغاز کرد، با پوکمون گو نه تنها راه صدساله را یک شبه رفت بلکه با موفقیت‌های ساخته‌اش توانست تکنولوژی واقعیت افزوده (Augmented Reality) را بیش از پیش بین مردم جا بیاندازد.

حالا این توسعه‌دهنده تصمیم دارد تا پایش را یک قدم فراتر بگذارد و به کمک جامعه کاربری بزرگش، نقشه‌های واقعیت افزوده سه بعدی بسازد. اگر پوکمون گو را بازی کرده یا تریلری از آن دیده باشید، حتما - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - می‌دانید در این بازی تنها پوکمون‌ها با تکنولوژی واقعیت افزوده ساخته - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - شده‌اند و بقیه - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - محیط همان دنیای - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - واقعی است.

با پروژه بلندپروازانه‌ای که نیانتیک می‌خواهد بسازد، محیط (همانند پارک) نیز می‌تواند با تکنولوژی واقعیت افزوده پردازش بشود تا کاربر یک - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تجربه جذاب داشته - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - باشد. - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - جان هانکه (John Hanke)، مدیر عامل نیانتیک، بعد از تایید این برنامه اعلام کرد که آن‌ها این نقشه‌ها را با توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های واقعیت افزوده شخص ثالث هم به اشتراک می‌گذارند.

تعمیرات جارو برقی بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

البته اینکه تا چه اندازه اطلاعات در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد، مشخص نیست. چون - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - یکی از نگرانی‌ها پیرامون حرکت جدید نیانتیک به مسئله حریم شخصی و امنیت بازمی‌گردد. برای تجربه پوکمون گو باید دوربین موبایل روشن باشد و با توجه به اطلاعات به دست آمده، اطلاعات مورد نیاز برای ساخت نقشه‌های سه بعدی از طریق همین دوربین جمع‌آوری می‌شود.

یعنی همان لحظه که کاربر به دنبال پوکمون‌های جدید با دوربین تلفن همراهش - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - است، اطلاعات - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - لازم از محیط نیز جمع‌آوری می‌گردد. در هر صورت باید تا آغاز این - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - برنامه صبر - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کنیم و هنوز اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. استودیوی نیانتیک امسال بازی واقعیت افزوده هری پاتر را منتشر می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone