🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  2. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  3. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  4. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44863.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

چگونه مخاطبین آیفون خود را به اندروید منتقل کنیم؟

در گذشته انتقال مخاطبین از یک تلفن همراه به تلفن همراه دیگر به معنای درج مجدد شماره تلفن، نام و اطلاعات مربوط به هر مخاطب بود. خوشبختانه امروزه تلفن های هوشمند جدید می توانند این ...

در گذشته انتقال مخاطبین از یک تلفن همراه به تلفن همراه دیگر به معنای درج مجدد شماره تلفن، نام و اطلاعات مربوط به هر مخاطب بود. خوشبختانه امروزه تلفن های هوشمند جدید می توانند این - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کار را بسیار سریع تر و بهینه تر از گذشته برای کاربران انجام دهند.

در این مطلب قصد داریم ساده ترین و لذت بخش ترین روش ها برای انتقال مخاطبین از آیفون به تلفن های هوشمند اندرویدی را به شما آموزش دهیم؛ پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

مخاطبین را با استفاده از حساب کاربری گوگل همگام سازی کنید

پیش از هرچیزی به هنگام استفاده از تلفن هوشمند اندرویدی خود به یک حساب کاربری گوگل احتیاج خواهید داشت. اگر هنوز - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اقدام به ساخت چنین حسابی نکرده اید به صفحه اصلی گوگل بروید و روی گزینه Create Account ضربه بزنید. باید گفت که - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - می توانید این کار را از طریق دیوایس های همراه خود نیز انجام دهید.

پس از ساخت حساب کاربری - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - گوگل به آیفون خود مراجعه نمایید و از طریق منوی تنظیمات یکی از سه گزینه Mail ،Contacts یا Calendars را انتخاب کنید. از طریق این گزینه ها می توانید حساب کاربری گوگل تان را روی آیفون خود پیکربندی نمایید. روی گزینه Add Account و پس از آن Gmail ضربه بزنید و اطلاعات خود را وارد کنید.

توجه داشته باشید که اتصالات اینترنت تان در هنگام - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - همگام سازی پایدار و فعال - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - باشد.

پس از آن سیستم از شما می پرسد که مایل به - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - همگام سازی کدام یک از بخش های حساب کاربری گوگل خود هستید. مطمئن شوید که گزینه Contacts انتخاب - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - شده باشد. پس از آن - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تلفن هوشمند اندروید و آیفون شروع به همگام سازی مخاطبین - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - با یکدیگر می کنند. این بخش ممکن است - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - با توجه به تعداد مخاطبین - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تان کمی طول بکشد.

تنها توجه داشته باشید که اتصالات اینترنت تان در هنگام همگام سازی پایدار و فعال - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - باشد. در پایان نیز آیفون اتمام فرآیند همگام سازی را به اطلاع شما می رساند. با مراجعه به وبسیات Google Contacts از طریق دسکتاپ و وارد شدن توسط حساب کاربری خود می توانید با چک کردن فهرست مخاطبین، از صحت این عملیات مطمئن شوید.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

انتقال مخاطبین از طریق آیکلود

اگر سرویس آیکلود روی آیفون تان فعال است، این فرآیند نباید زمان زیادی طول بکشد. از طریق منوی تنظیمات یکی از سه گزینه Mail ،Contacts یا Calendars را - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - انتخاب کنید. با ضربه زدن روی Account می توانید فهرست آیکلود را مشاهده نمایید.

این گزینه را انتخاب و سپس زیر بخش Contact را فعال کنید. پس از آن آیفون بی درنگ از شما می خواهد که مخاطبین خود را با آیکلود ادغام نمایید. پس از به - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - پایان رسیدن این فرآیند روی مرورگر خود به آدرس icloud.com بروید، با اپل آی دی خود وارد شوید و سپس بخش Contact را انتخاب کنید.

به سادگی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - با کلیک روی گزینه Find & Merge Duplicates در زیر تب More می توانید مخاطبین تکراری را حذف کنید.

روی آیکن چرخ دنده در گوشه پایین سمت چپ کلیک نموده و سپس گزینه Select All را فشار دهید. پس از آن مجدداً روی آیکن چرخ دنده ضربه بزنید و گزینه Export vCard را انتخاب کنید. به gmail.com بروید، روی دکمه Mail ضربه بزنید و سپس گزینه Contact را انتخاب - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کنید.

روی تب More کلیک نموده، پس از انتخاب گزینه Import روی Choose File ضربه بزنید و فایل vCard ذخیره شده را انتخاب کنید. با پایان عملیات Import، جیمیل مخاطبینی که ایمپورت شده اند را به شما نشان خواهد داد.

در این رابطه ممکن است با برخی مخاطبین تکراری مواجه شوید. به - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - سادگی با کلیک روی گزینه Find & Merge Duplicates در زیر - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تب More - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - می توانید این مشکل را - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نیز حل کنید.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

انتقال مخاطبین از - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - طریق آیتونز

اگر مخاطبین تان به صورت محلی ذخیره شده و یا از حساب سرویس دیگری استفاده می کنید، قادر خواهید بود عملیات انتقال مخاطبین را از طریق - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - آیتونز (مک یا ویندوز) انجام دهید. پیش از هرچیزی دستگاه خود را به سیستم متصل کنید، آیتونز را باز نموده و با کلیک کردن روی iPhone در گوشه بالا سمت راست، وارد صفحه نمایش دستگاه خود شوید.

قادر خواهید بود عملیات انتقال - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مخاطبین را از طریق آیتونز (مک یا - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ویندوز) انجام دهید.

تب اطلاعات را باز کنید و سپس - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - با تیک زدن Sync - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - Contacts with گزینه Google Contacts را از طریق منوی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کشویی انتخاب کنید. پس - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - از آن اطلاعات حساب کاربری گوگل خود را - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - وارد نمایید. با پایان یافتن همگام سازی حساب کاربری مورد نظر در آیفون، با استفاده از آن حساب کاربری وارد تلفن هوشمند اندرویدی خود شوید. کار تمام است؛ حالا می توانید فهرست مخاطبین را ببینید.

بد نیست بدانید که برای این کار می توانید از اپلیکیشن های شخص ثالث نیز استفاده کنید، اما روش های ذکر شده در این مطلب بسیار ساده بوده و بهتر است از طریق یکی از همین سه گزینه و به کارگیری حساب های مورد استفاده خود اقدام به این کار کنید. - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - آیا راه های دیگری برای انتقال مخاطبین از آیفون به اندروید می شناسید؟ تجربیات خود را با ما به اشتراک - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آروین نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
با سلام،

مشکلی که در مایکروفر الکترو لوکس C28K251.BB-CM به وجود می‌آید، ممکن است به دلیل خراب شده بودن شیشه داخلی، بوقلمونی یا سایر قطعات باشد. برای تعمیر این مشکل، ابتدا نیاز است تا در مورد این مشکلات جزئیاتی تری تعیین شود.

با توجه به اینکه شما در منطقه شهرک نیلوفر شهر عباس‌آباد مازندران ساکن هستید، پیشنهاد می‌کنیم با دفتر خدمات مایکروفر تماس حاصل بفرمایید و برای تعمیر دستگاه خود اقدام کنید. با مشاوره تعمیرکاران حرفه‌ای ماشین‌آلات الکترونیک در این شهر، قادر به جستجوی بهترین راه‌حل برای مشکلات مایکروفر C28K251.BB-CM خواهید بود.

در ضمن، همیشه توصیه می‌شود که قبل از تحصیل خدمات تعمیر، کاتالوگ و دستیابی به دوستان و آشنایان سابقه تعمیر کالاهای الکترونیکی را بررسی کنید.

اسفند نیک‌خواه

مدیریت خدمات تعمیرات الکترونیکی



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone