🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  3. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  4. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  5. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44864.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن Emolfi؛ سلفی با چاشنی هوش مصنوعی

موج بزرگی که اپلیکیشن فیس اپ در فضای مجازی به راه انداخت، شکی برایمان باقی نگذاشت که کم کم نمونه های الگوبرداری شده و مشابه آن هم از راه می رسند. این انتظار خیلی طولانی ...

موج بزرگی که اپلیکیشن فیس اپ در فضای مجازی به راه انداخت، شکی برایمان باقی نگذاشت که کم کم نمونه های الگوبرداری شده و مشابه آن هم از - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - راه می رسند. این انتظار خیلی طولانی نشد. تقریبا یک ماه پیش، یعنی اوایل ماه مارس اپلیکیشنی به نام Emolfi به پلتفرم های iOS و اندروید پا گذاشت تا - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - یک بار دیگر کاربرد هوش مصنوعی در زمینه سرگرمی را برایمان به نمایش بگذارد.

توسعه دهندگان امولفی ادعا می کنند که اولین اپلیکیشن سلفی مبتنی بر احساسات را ساخته اند. امولفی به کمک هوش مصنوعی می تواند احساسات افراد در سلفی ها را از طریق آنالیز اجزای چهره شان تشخیص داده و بسته به آن افکت های متناسب را رویشان اعمال کند.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

مثل فیس اپ و پریزما و MSQRD و تمام اپلیکیشن های این چنینی، امولفی هم برای کار کردن و آنالیز تصاویر به اتصال دائم اینترنت احتیاج دارد. کافیست با اپ یک سلفی از خودتان بگیرید، یا سلفی هایی که قبلا گرفته اید را به آن بدهید تا کار آنالیز و پردازش را آغاز کند.

امولفی بسته به حالتی که در چهره شماست سلفی هایتان را تغییر می دهد. مثلا اگر اخم کنید، اپلیکیشن با تشخیص این موضوع تلاش می کند که این - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اخم شما را به شکلی اغراق آمیز تر و ترسناک تر به تصویر بکشد. برای حالت های دیگر هم همینطور: لبخند زدن، ترسیدن، شکلک در آوردن یا حتی خشک و بی حالت بودن همگی می توانند توسط امولفی تشخیص داده شوند و بسته به آن ها افکت های - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مختلفی را شاهد باشید.

نکته بسیار خوب در مورد - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - امولفی که به افکت های آن جذابیت بخشیده تصادفی بودن آن هاست. وقتی که عکسی را به اپلیکیشن می دهید، نمی دانید که بعد از آنالیز قرار است چه بلایی به سرش بیاید و همین موضوع باعث شده که از دیدن نتایج غافلگیر شوید. نکته جالب اینجاست که همه این افکت ها ثابت نیستند و گاهی اوقات ممکن است خروجی های - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - GIF متحرک هم تحویل بگیرید.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

یکی دیگر از امکانات خوب امولفی این است که بعد از اعمال افکت روی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - عکس، امکان تغییرش را هم به شما می دهد. اگر به هر دلیلی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از افکت سلفی تان راضی نباشید، می توانید با فشردن گزینه Another Look به سراغ افکت های تصادفی دیگر - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بروید. البته یکی از مشکلات اپ امولفی همینجا خودش را نشان می دهد.

متأسفانه برای آنالیز عکس ها و دریافت خروجی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - باید زمان نسبتا زیادی منتظر بمانید، - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و این انتظار در صورت وصل بودن به اینترنت ضعیف بیشتر هم می شود. نکته بعد این که واترمارک امولفی همیشه گوشه خروجی ها دیده می شود و ظاهرا گزینه ای هم برای پاک کردن آن وجود ندارد.

اما با وجود این مشکلات باز هم نمی توان انکار کرد که امولفی اپلیکیشن بسیار سرگرم کننده ای است و - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دقت بسیار خوبی در تشخیص حالت چهره ها دارد. امولفی طی همین یک ماهی که از عرضه اش می گذرد بیش از 100 هزار بار در گوگل پلی دانلود شده و کاربران با امتیازات بالا از آن استقبال کرده اند، و بعید نیست که در صورت اضافه کردن افکت های بیشتر به موفقیتی در حد و اندازه اپلیکیشن هایی مثل فیس اپ و MSQRD برسد.

بنابراین اگر دوست - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دارید که با سلفی های عجیب و غریب دوستان را غافلگیر کنید، به هیچ وجه امولفی را از دست ندهید. [در صورتی که برای دانلود از گوگل پلی مشکل داشتید، استفاده از ربات تلگرام apkdl را به شما توصیه می کنیم]

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

Emolfi

سازنده: VicMan LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 45.5 / 23.7 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ثامن نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام روزتون بخیر میتونم یه سوال بپرسم اطراف کوی پردیس مرند آذربایجان شرقی هم تعمیرات دارید؟
پاسخ: بله در کوی پردیس شهر مرند آذربایجان شرقی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone