🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  2. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  3. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  4. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  5. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44868.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

برشگر پلاسمایی چطور آهن را مثل کره می بُرد؟ [تماشا کنید]

چشمان ما زمانی که شخصی مشغول بُرِش آهن توسط ابزاری مخصوص به نام بُرشگر پلاسمایی (یا پلاسما کاتر) باشد فقط انبوهی از جرقه ها را می بیند که به همه طرف پرتاب می شوند. آهنگ ...

چشمان ما زمانی که شخصی مشغول - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بُرِش آهن توسط ابزاری مخصوص - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به نام بُرشگر پلاسمایی (یا پلاسما کاتر) باشد فقط انبوهی از جرقه ها را می بیند که به همه طرف پرتاب می شوند.

آهنگ بسیار سخت و غیر قابل برش توسط ابزارهای عادی است اما پلاسما کاترها آن را همانند کَره برش می دهند و آهن را - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آب می کنند.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

حالا یکی از متخصصین امور فنی و - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - البته صاحب یک اکانت یوتوب معروف با دوربین های پیشرفته و یک پلاسما کاتر به سراغ آهن رفته تا به ما نشان دهد که واقعا چه اتفاقی در لحظه برش رخ می دهد.

برای مشاهده واقعیت امر، باید تصویر با چند صد برابر با آنچه که چشم ما می بیند آهسته شود و دوربین این کار را انجام می دهد. GIF بالا و همچنین ویدیوی پایین نشان می دهد که هنگام برش با - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - برشگر پلاسمایی چه بلایی بر سر آهن می آید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone