تعمیرات یخچال باکنشت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  2. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  3. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  5. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37245.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

برای نخستین بار یک پهپاد باعث سقوط بالگردی در کارولینای جنوبی شد

بنابر گزارش های تازه به نظر می رسد که پهپاد فانتوم کمپانی DJI عامل اصلی سقوط بالگردی در کارولینای جنوبی بوده است. اگر اثبات شود که پهپاد عامل اصلی حادثه بوده، این نخستین باری خواهد ...

بنابر گزارش های تازه به نظر می رسد که پهپاد فانتوم کمپانی DJI عامل اصلی سقوط بالگردی در کارولینای جنوبی بوده است. اگر اثبات شود که پهپاد عامل اصلی حادثه بوده، این نخستین باری خواهد بود که گزارشی درباره سقوط یک - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - وسیله ترابری هوایی به خاطر یک درون به گوش می رسد.

به گزارش بلومبرگ، در روز چهارشنبه گذشته یک دانشجوی خلبان و مربی او به پلیس محلی گفته اند که پهپادی کوچک مستقیما به سمت بالگرد در حال حرکت بوده که به تغییر مسیر این هواگرد منجر می شود. در حالی که مربی در تلاش بوده تا - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کنترل بالگرد را به دست گرفته و از برخورد آن با پهپاد جلوگیری کند، دم بالگرد با یک درخت برخورد کرده و فرودی ناموفق را رقم می زند.

خوشبختانه هیچکس در این حادثه صدمه ندید اما در - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - گزارش ها آمده - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - که دم بالگرد آسیبی قابل توجه دیده است. تا به این لحظه، اگرچه سازمان هوانوردی فدرال آمریکا سقوط این بالگرد را در ساعت 2 بعد از ظهر روز چهارشنبه به وقت محلی تایید کرده، اما صحبتی درباره دخالت یک پهپاد در این حادثه به میان نیاورده است. در این بین اما هیئت ملی امنیت ترابری آمریکا از گزارش های مربوط به دخالت یک پهپاد ابراز آگاهی کرده و مشغول بررسی هرچه بیشتر موضوع است.

این حادثه یکبار دیگر بر اهمیت سخت گیری رگولاتوری ها در زمینه قوانین مربوط به پرواز پهپادها صحه می گذارد. به عنوان مثال در کشور آمریکا، پهپادها تنها اجازه پرواز تا ارتفاع 400 پایی را دارند و باید همواره در - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دید اپراتور باشند. علاوه بر - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - این، پهپادها باید همواره از مسیر حرکت هواپیماها و بالگردهای سنتی دور بمانند، اما اکثر نگرانی های چند - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - سال اخیر در زمینه امنیت پهپادها، ناشی از پروازهای غیرقانونی بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone