🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: استاتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ستاتور، قسمت ساکن موتور می‌باشد و قظعه ای از موتور است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32638.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

مشخصات کارت گرافیک گیمینگ آتی انویدیا خبر از بهبود قدرت فراوان می دهد

در حالی که تنها دو روز به رویداد جشن جی فورس انویدیا باقی مانده جزئیاتی منتسب به کارت گرافیک RTX 2080 ویژه گیمرها منتشر شده است. انویدیا اخیراً تیزری را نمایش داده بود که اشاره به ...

در حالی که تنها دو روز به رویداد جشن جی فورس انویدیا باقی مانده جزئیاتی منتسب به کارت گرافیک RTX 2080 ویژه گیمرها منتشر - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر خراسان استان خراسان - شده است.

انویدیا اخیراً تیزری را نمایش داده بود که اشاره به یک کارت گرافیک گیمینگ جدید داشت. این محصول آن طور که در ویدیو نمایش داده می - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر خراسان استان خراسان - شود دارای صفحه پشتی متفاوتی است که طراحی آن با نمونه های فعلی تفاوت دارد. برخی از کاربران در انجمن ردیت ادعا - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر خراسان استان خراسان - کرده بودند که نام آن احتمالاً RTX 2080 خواهد بود.

در هفته گذشته انویدیا از معماری تورینگ و کارت های گرافیک ورک استیشن سری کوادرو بهره مند از این فناوری رونمایی کرد. پردازشگرهای گرافیکی بهره مند از این فناوری به ویژگی ray-tracing مجهز - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر خراسان استان خراسان - شده اند که بر اساس آن افکت های نور پردازی بهبود می یابد. به این ترتیب انتظار می رود - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر خراسان استان خراسان - کارت های گرافیک گیمینگ مجهز به این - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر خراسان استان خراسان - فناوری نیز افکت های نوری را به - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر خراسان استان خراسان - طور ویژه ای به نمایش بگذارند.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر خراسان  استان خراسان

انویدیا ادعا می کند ray-tracing بزرگترین جهش از زمان معرفی کودا در سال 2006 است. احتمال می رود این بار با تأکید بر این قابلیت نام کارت های گرافیک از GTX به RTX تغییر داده شود.

اکنون مشخصاتی منتسب به کارت گرافیک جی فورس RTX 2080 Ti منتشر شده که خبر از بهبود قابل توجه در مقایسه با GTX 1080 Ti می - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر خراسان استان خراسان - دهد. بر این اساس تعداد هسته های کودا از 3584 در مدل فعلی به 4352 واحد افزایش یافته. حافظه گرافیکی همچنان 11 گیگابایت است اما این بار به جای GDDR5X از نوع GDDR6 است. میزان باس حافظه نیز همچنان 352 بیت است ولی پهنای باند حافظه از 484 به 616 گیگابایت در ثانیه افزایش یافته است.

نسخه ضعیف تر، RTX 2080 است که از 2944 هسته کودا در کنار 8 گیگابایت رم بهره می برد و باس حافظه آن 256 بیتی است. در نهایت باید اشاره کرد که این مدل پهنای باند حافظه 448 گیگابایت در ثانیه را ارائه می دهد.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر خراسان  استان خراسان

وبسایت videocardz همچنین تصویری از یک کارت گرافیک گیگابایت مجهز به این چیپ گرافیکی را منتشر - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر خراسان استان خراسان - کرده که ظاهری مشابه با سری AORUS این شرکت دارد. البته ادعا شده که این بار نام (GAMING (OC برای کارت گرافیک گیگابایت در نظر گرفته خواهد شد.

در صورتی که این اطلاعات صحت داشته باشند شاهد افزایش قابل توجه قدرت کارت های گرافیک انویدیا در مقایسه با نسل فعلی خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خورشید دخت نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام وقت بخیر طرفای شهرک شهید رجایی خراسان تعمیرات دارید.
پاسخ: بله در شهرک شهید رجایی شهر خراسان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone