🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  2. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28774.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

پیشنهاد ایرانسل برای ماه مبارک رمضان اعلام شد

مشترکان ایرانسل می‌توانند از از تخفیف‌های ویژه‌ای در ایام ماه مبارک رمضان برای استفاده از خدمات مکالمه و اینترنت ساعتی بهره‌مند شوند. ایرانسل گزارش داده که مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری می‌توانند با شماره‌گیری کد ...

مشترکان ایرانسل می‌توانند از از تخفیف‌های ویژه‌ای در ایام ماه مبارک رمضان برای استفاده از خدمات مکالمه و اینترنت ساعتی بهره‌مند شوند.

ایرانسل گزارش داده که مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۴۴۴۴* از تخفیف‌های ویژه‌ اختصاصی خود برای دریافت خدمات مکالمه و اینترنت، استفاده کنند. تخفیف‌های در نظر گرفته شده برای مشترکین بعد از شماره گیری کد دستوری بالا به سه دسته اینترنت، مکالمه و پیامک تقسیم بندی می‌شوند و برای هر یک از این سرویس‌ها، بسته تخفیفی در نظر گرفته شده است.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سوادکوه استان مازندران

گفتنیست محاسبه و اعمال تخفیف مکالمه از طریق شماره گیری #۴۴۴۴* بر - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سوادکوه استان مازندران - اساس ترافیک شبکه و به‌صورت هوشمند انجام می‌شود، بنابر این در ساعات و - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سوادکوه استان مازندران - مکان‌های مختلف مشترکان تخفیف‌های مختلفی دریافت خواهند کرد. به عنوان مثال ما در دیجیاتو به بسته ماهانه ۱۲ گیگی با قیمت ۲۸ هزار تومان برخوردیم و یا بسته ۲.۵ گیگی 8450 تومانی به ما پیشنهاد شد. در بسته‌های مکالمه نیز توانستیم بسته ۱۱۰۰۰۰ مکالمه ایرانسلی را ۱۱۰۰۰ تومان تهیه کنیم.

ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری این امکان را فراهم کرده است تا تمامی مشترکان بتوانند با توجه به زمان و مکان خود خدمات اختصاصی ویژه‌ای دریافت کرده و هزینه‌های خود را مدیریت کنند.

تخفیف‌های ویژه ایرانسل برای ماه مبارک رمضان از سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه تا پایان این ماه مبارک در دسترس مشترکین ایرانسلی قرار دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone