🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  2. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  4. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  5. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43079.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

گزارش مالی HTC از فصل دوم ۲۰۱۷؛ زیان خالص رو در روی امید

شرکت HTC گزارش خود از عملکرد مالی اش در فصل دوم سال ۲۰۱۷ را منتشر کرده و خبر می‌دهد که برای نهمین فصل مالی پیاپی، با زیان روبه‌رو شده است. در این دوره مالی که ...

شرکت HTC گزارش خود از عملکرد مالی اش در فصل دوم سال ۲۰۱۷ را منتشر کرده و خبر می‌دهد که برای نهمین فصل مالی پیاپی، با زیان روبه‌رو شده است. در - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - این دوره مالی که در تاریخ ۳۰ ژوئن به پایان رسیده، شرکت HTC  با زیان ۷۲.۴۷ میلیون دلاری رو به رو شده است.

زیان خالص HTC در این دوره پس از کسر مالیات، رقم ۶۴ میلیون دلار بوده است اما شرکت تایوانی عنوان می‌کند که همچنان به آینده امیدوار است و تصور می‌کند که می‌تواند در دوره‌های بعدی، این اتفاقات را جبران کند.

بخشی از این امیدواری، مربوط به افزایش درآمد HTC در سه ماه یاد شده است. کمپانی تایوانی در این دوره درآمدی بیش از ۵۳۰ - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - میلیون دلار را کسب کرده که در مقایسه به دوره اول مالی در - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - سال ۲۰۱۷، شامل رشدی ۱۱ درصدی است. اچ تی سی خاطرنشان می‌کند که عملکرد موبایل U11، مثبت بوده و باعث شده تا رشد در فروش خود را تجربه کند اما در هر حال، تایوانی ها - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - در گزارش مالی خود نگفتند که موفق به فروش چه تعداد موبایل U11 شده اند.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

U11 - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - دومین موبایل پرچمداری - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - است که شرکت HTC آن را در سال ۲۰۱۷ روانه بازار کرده است؛ موبایلی با قابلیت‌های نوآورانه و کیفیت ساخت بالا که در بررسی‌های مختلف نیز عملکرد آن تا حد زیادی مورد تحسین قرار گرفته، اما به نظر می‌رسد که یک محصول عالی به تنهایی، توانایی بازگرداندن HTC به چرخه سودآوری را ندارد.

شرکت تایوانی همچنین تایید کرد که در پی دنبال‌ کردن تلاش‌های خود در زمینه تکنولوژی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - واقعیت مجازی است و - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - امید دارد تا - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - در آینده ای نزدیک بتواند بخش مالی خود را با اتکا به این فناوری تقویت کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone