🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  2. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  3. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  4. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  5. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19213.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی The White Door؛ تلاشی برای به یاد آوردن

استودیوی Second Maze به ساخت یک سری از بازی‌های فرار از اتاق به نام Cube Escape معروف است که در عین داشتن ساده‌ترین گرافیک، جذاب و سرگرم‌ کننده‌اند. حالا در بازی The White Door محصول دیگر این توسعه‌دهنده ...

استودیوی Second Maze به ساخت یک سری از بازی‌های فرار از اتاق به نام Cube Escape معروف است که در عین داشتن ساده‌ترین گرافیک، جذاب و سرگرم‌ کننده‌اند.

حالا در بازی The White Door محصول دیگر این توسعه‌دهنده هم طراحی ساده‌ای را می‌بینیم که خیلی بی‌منظور نیست. سادگی در طراحی بازی و گیم‌پلی باعث - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نمین استان اردبیل - شده که سیر داستانی نقش مهم‌تری پیدا - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نمین استان اردبیل - کرده و ما را در روایت جالب خود غرق کند.تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نمین استان اردبیل

شما در بازی The White Door نقش مردی را به عهده دارید که در یک بیمارستان روانی چشم باز - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نمین استان اردبیل - می‌کند اما هر چقدر فکر می‌کند چیزی از گذشته را به یاد نمی‌آورد. برای این که فراموشی او درمان شود باید در یکی از اتاق‌های بیمارستان زندگی کند و هر روز لیست مشخصی از کارها به او داده می‌شود که باید تا انتها انجام بشوند.

وظایف این لیست - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نمین استان اردبیل - گاهی تکراری هستند اما دو چیز همواره در لیست ثابت است: اول، صحبت کردن با پرستار و دوم،‌ انجام یک مینی‌گیم که کاملا بر پایه‌ی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نمین استان اردبیل - حافظه طراحی شده و هر روز هم سخت‌تر می‌شود. گفت و گو با پرستار هم گستره‌ی متنوعی از موضوعات را در بر می‌گیرد که از احوال پرسی روزانه تا حل پازل را شامل می شود.تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نمین استان اردبیل

به غیر از پازل‌هایی که پرستار مطرح می‌کند، تعدادی پازل هم در لیست کارهای روزانه وجود دارد که اغلب حل کردن آن‌ها سخت نیست. به گفته‌ی سازندگان بازی عمدا پازل‌ها ساده طرح شده‌اند تا از تاثیر داستان بازی کم نشود. بنابراین اگر طرفدار پازل‌های سخت و چالشی هستید ممکن است از این نظر کمی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نمین استان اردبیل - توی ذوقتان بخورد.تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نمین استان اردبیل

صفحه‌ی بازی به دو بخش تقسیم شده که در - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نمین استان اردبیل - سمت چپ از زاویه‌ی سوم شخص اتاق بیمارستان روانی را می‌بینید که کاراکتر در - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نمین استان اردبیل - آن زندگی می‌کند و بخش سمت راست صفحه به تبع فعالیت‌های کاراکتر تغییر می‌کند. مثلا اگر کامپیوتری در اتاق باشد و کاراکتر - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نمین استان اردبیل - این کامپیوتر را روشن کند - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نمین استان اردبیل - صفحه‌ی نمایش کامپیوتر را - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نمین استان اردبیل - در نیمه‌ی سمت راست صفحه نمایش می‌بینید که در نوع خودش جالب است.تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نمین استان اردبیل

طراحی بصری بازی در عین سادگی بسیار جالب و هوشمندانه انجام گرفته. البته - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نمین استان اردبیل - با اینکه فضای سنگین و گرفته‌ای مثل بازی‌های دیگر Second Maze در این بازی مشهود نیست اما با همین طراحی ساده به خوبی فضای افسرده و کمی دلهره‌آور داستان را منتقل می‌کند. صدای راوی بازی هم بسیار گیرا است و برای همراه کردنتان با داستان بسیار موفق ظاهر می‌شود.تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نمین استان اردبیل

این بازی هم مثل سایر بازی‌های سازنده بسیار کوتاه است که بستگی به سلیقه‌ی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نمین استان اردبیل - بازیکن می‌تواند یک نقطه‌ی قوت یا ضعف باشد. اما به نظر می‌رسد The White Door پتانسیل لازم برای یک گیم‌پلی طولانی‌تر را می‌توانست داشته باشد.

اما در هر صورت اگر تمام نقاط قوت و ضعف بازی The White Door را در نظر بگیریم، باز هم این بازی ارزش امتحان کردن را دارد و می‌تواند به اندازه‌ی کافی سرگرم‌کننده باشد، خصوصا اگر به بازی‌های روایت محور علاقه داشته باشید.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نمین استان اردبیل

The White Door‏

سازنده: Second Maze قیمت: 2.99 دلار دسته - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر نمین استان اردبیل - بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 146.6/97 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone