🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای پکیج من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه کارشناس های ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین ساله در زمینه تعمیرات انواع پکیج هستند.
  2. سوال: خرابی شیر برقی پکیج به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی شیر سه راهی میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن شیر و گذاشتن بار زیاد در پکیج میتواند عامل خرابی باشد.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد پمپ پکیج چیست؟
    پاسخ: پمپ وظیفه دارد آب ثابت داخل پکیج را به سمت شوفاژ ها و یا به سمت مبدل ثانویه به حرکت درآورد.
  4. سوال: در صورت وجود خرابی در پکیج بعد از تعمیرات، باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی و اشکال در خدمات و تعمیرات انجام شده توسط ما باشد و بازه 3 ماه گارانتی از خدمات ما نگذشته باشد برای شما خدمات مجدد با ضمانت بدون وجه خواهد بود.
  5. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در بیشتر موارد تعمیرات در منزل خودتان انجام میگردد اما در صورتی که خرابی قطعاتی تخصصی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29474.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

لپتاپ MSI با کارت گرافیک RTX در CES 2019 رونمایی شد

مراسم CES امسال پر بود از خبر استفاده‌ی شرکت‌های مطرح تولید لپتاپ از کارت‌های گرافیک انویدیا RTX. حالا MSI هم به ترکیب این لپتاپ‌ها اضافه شده و در مراسم CES 2019 به رونمایی از جدیدترین ...

مراسم - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - CES امسال پر بود از خبر استفاده‌ی شرکت‌های مطرح تولید لپتاپ از کارت‌های گرافیک انویدیا RTX. حالا MSI هم به ترکیب این لپتاپ‌ها اضافه شده و در مراسم CES 2019 به رونمایی از جدیدترین لپتاپ خود با بهره‌مندی از کارت گرافیک RTX پرداخت.

لپتاپ جدید شرکت MSI یعنی Stealth GS75 - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - یک لپتاپ نازک و - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مخصوص گیم به شمار می‌رود که از پردازنده‌ی اینتل Core i7 بهره - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - می‌برد و دارای کارت گرافیک انویدیا جیفورس RTX 2080 است. بدنه‌ی آلومینیومی - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - که تنها ۲ سانتی ضخامت دارد و نمایشگر ۱۴۴ هرتزی IPS از دیگر ویژگی‌های مهم این لپتاپ گیمینگ به شمار می‌رود.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

واضح است که MSI قصد دارد تا نشان دهد که لپتاپ‌های قدرتمند نیازی به ضخیم بودن ندارند، چرا که این شرکت از سخت افزار‌های بسیار قدرتمندی در این لپتاپ گیمینگ استفاده کرده اما سعی نموده تا ظرافت - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - و نازک بودن در لپتاپ را نیز حفظ نماید. این دستگاه ۱۵.۶ اینچی از به روز ترین پردازنده‌های اینتل استفاده می‌کند که در این بین نباید بهره‌مندی از انویدیا جیفورس RTX 2080 را از قلم انداخت.

این لپتاپ برای گیمر‌هایی خواهد بود که علاقمند به طراحی ظریف در کنار سیستم خنک کننده‌ی مدرن خواهند بود. - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - این لپتاپ دارای کیبورد RGB است که رنگ‌های متنوعی را ارائه - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - خواهد کرد و همچنین با استفاده از Dynaudio کیفیت صدای بسیار مناسبی هم خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone