🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  2. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  3. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  4. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  5. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28615.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

رییس هیات مدیره همراه اول: روبیکا حاصل همکاری مشترک همراه اول و ایرانسل است

در حاشیه برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه همراه اول اعلام شد که روبیکا در حقیقت یک پروژه مشترک حمایت شده از سوی همراه اول و ایرانسل است، هرچند بازیگران دیگری نیز در توسعه و رشد ...

در حاشیه برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه همراه اول اعلام شد که روبیکا در حقیقت یک پروژه مشترک حمایت شده از سوی همراه اول و ایرانسل است، هرچند بازیگران دیگری نیز در توسعه و رشد آن نقش دارند.

«مهدی اخوان بهابادی» رئیس هیات مدیره مجمع عمومی همراه اول از استراتژی جدیدی صحبت - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سرعین استان اردبیل - می‌کند که در آن دو اپراتور رقیب با یکدیگر همکاری می‌کنند تا به منافع مشترکی دست پیدا کنند. استراتژی همکاری دو رقیب در - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سرعین استان اردبیل - حال حاضر از سوی ایرانسل و همراه اول در روبیکا پیاده شده است چرا که بهابادی در ادامه صحبت‌های خود جزییات بیشتری درباره روبیکا گفت:

«روبیکا شرکت نیست بلکه پروژه است. چون - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سرعین استان اردبیل - حتی هنوز یک شرکت برای روبیکا ثبت نشده. این یک پروژه مشترک است که همراه اول و ایرانسل پشت این - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سرعین استان اردبیل - پروژه هستند. در حال حاضر دیتای رایگان در اختیار کاربران روبیکا قرار می‌دهیم که - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سرعین استان اردبیل - شاید چرایی آن برای شما سوال باشد. این یک تکنیک بازاریابی است و ما قصد داریم از روبیکا بعد - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سرعین استان اردبیل - از اینکه توسعه خوبی پیدا - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سرعین استان اردبیل - کرد و ارزش آن بالا رفت؛ درآمدزایی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سرعین استان اردبیل - خواهیم داشت.»

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سرعین استان اردبیل

رییس هیات مدیره همراه اول اشاره کرد که در واقع - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سرعین استان اردبیل - از فضاها و ظرفیت خالی شبکه همراه اول و ایرانسل برای رشد روبیکا استفاده شده است: «راهکار این بود که از ظرفیت خالی، برای ایجاد پروژه‌های مشترک استفاده کنیم.» رئیس هیات مدیره مجمع عمومی همراه اول اما تاکید می‌کند که این اپلیکیشن در حال حاضر سود مالی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سرعین استان اردبیل - برای آنها به همراه ندارد:

«در - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سرعین استان اردبیل - روبیکا همکاری چندجانبه است و چند مجموعه کوچک دیگر نیز حمایت مالی انجام می‌دهند - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سرعین استان اردبیل - اما دو اپراتور سهم عمده دارند و احتمالاً طی چند هفته آینده خبرهای خوبی در این خصوص منتشر خواهیم کرد.»

بهابادی باور دارد ۲۶ میلیون کاربر در روبیکا، نشان دهنده این است که این پروژه تا به امروز مسیر خود را به درستی طی کرده است: «همراه اول اثبات کرد می‌تواند در چنین حوزه‌هایی نیز فعالیت کند. نمی‌توانم در خصوص میزان موفقیت این اپلیکیشن چیزی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سرعین استان اردبیل - بگویم - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سرعین استان اردبیل - اما اوضاع - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سرعین استان اردبیل - خوب است و بیش از آن‌چه فکرش را کنید برای همراه اول، عایدی خواهد داشت.»

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سرعین استان اردبیل

بهابادی خبر داد که در هفته‌های آینده برای روبیکا یک شرکت ثبت می‌شود. به گفته او بیشتر سهام روبیکا در اختیار همراه اول و ایرانسل است، اما بازیگران دیگری هم هستند. اگرچه او نامی از بازیگران نبرد، اما اظهار داشت که آن بازیگران دیگر هزینه‌های تبلیغاتی روبیکا را می‌دهند و به همین دلیل چیزی در صورت‌های مالی همراه اول نیست. در واقع، تنها هزینه‌ای که همراه اول - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سرعین استان اردبیل - و ایرانسل برای روبیکا می‌کنند، ارائه - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سرعین استان اردبیل - دیتای رایگان است و هزینه‌های تبلیغاتی، با بخش‌های دیگری است که هویت‌ آنها هنوز مشخص نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone