🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  2. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  3. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: آی سی و پردازشگر در فلت قرار می گیرند و این قطعات در کنار هم برای وضوح تصاویر بسیار مهم می باشد.
  4. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  5. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28406.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

توسعه اپلیکیشنی که می تواند عفونت گوش کودکان را تشخیص دهد

پژوهشگران دانشگاه واشنگتن در همکاری با مؤسسه تحقیقات کودکان سیاتل اپلیکیشنی را توسعه داده اند که قادر است با کمک یک تکه کاغذ، عفونت گوش کودکان را تشخیص دهد. [digipullqoute place="right"]اپلیکیشن با تحلیل بسامد امواج ...

پژوهشگران دانشگاه واشنگتن در همکاری با مؤسسه تحقیقات کودکان سیاتل اپلیکیشنی را توسعه داده - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - اند که قادر است با کمک یک تکه کاغذ، عفونت گوش کودکان را تشخیص دهد.

اپلیکیشن با تحلیل بسامد امواج صوتی وجود - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - عفونت را تشخیص می‌دهد

نرم افزار مورد بحث که هنوز در دسترس عموم قرار نگرفته، با استفاده از اسپیکر و میکروفون گوشی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - و همچنین کاغذی که به شکل قیف درآمده - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - باشد، می تواند تجمع مایعات در - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - پشت پرده گوش را شناسایی کند. برای این کار، ابتدا امواج صوتی توسط تلفن به داخل گوش ارسال شده و سپس - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - بسامد آنها از طریق میکروفون دریافت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - می شود. در نهایت با استفاده از توان پردازشی گوشی و الگوریتم های مخصوص، - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - احتمال وجود عفونت گوش در کودک تخمین زده خواهد شد.

تیم - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - پژوهش که یافته های خود را در مجله Science Translational Medicine  منتشر کرده، به منظور تست اپلیکیشن از 50 کودک داوطلب استفاده نموده که نتایج حاصل از آزمایش، - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - نشان دهنده موفقیت 85 درصدی اپلیکیشن (آماری مشابه نتایج ابزارهای کلینیکی) در تشخیص عفونت گوش کودکان هستند.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران
روش‌های موجود تشخیص عفونت گوش چندان برای کودکان خوشایند نیست

البته باید در نظر داشت که نرم افزار محققان دانشگاه واشنگتن هنوز برای استفاده عمومی بهینه سازی نشده و پیش از عرضه نیز باید گواهی های لازم را از سازمان غذا و - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - داروی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - ایالات متحده (FDA) دریافت کند.

لازم به ذکر است که محققان - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - امیدوارند با استفاده از روش جدید، والدین - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - بتوانند در منزل به صورت اولیه عفونت گوش کودکان را تشخیص دهند؛ هرچند برخی از متخصصان نیز بر این باورند که الزاماً تجمع هر مایعی در پشت پرده گوش نشان دهنده عفونت نیست و تشخیص این امر نیازمند - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - بررسی های دقیق تر خواهد بود.

گفتنی است استفاده از ابزارهای الکترونیکی شخصی برای سنجش سلامتی در حال فراگیر شدن است و در این بین بسیاری از متخصصان - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بهشهر استان مازندران - حوزه سلامت، نسبت به دقت آنها ابراز نگرانی کرده‌اند؛ به عنوان مثال اخیراً بعضی از پزشکان نسبت به هشدارهای غلط ساعت هوشمند اپل درباره وضعیت سلامت قلب هشدار داده بودند که یک تحقیق میدانی توسط دانشگاه استنفورد ادعای مذکور را رد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone