🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: علت کار نکردن دکمه های جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد صفحه کلید ها مهمترین عامل این اتفاق است.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28408.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

معرفی چیپ های 3 نانومتری سامسونگ؛ ارمغان آور عملکرد و طول عمر باتری بهتر

باز هم سامسونگ از پیشرفت های خود در حوزه فناوری پیشرفته تولید چیپست ها پرده برداشت. این شرکت در رویداد سالانه Foundry Forum 2019 که اخیرا در سانتاکلارا، کالیفرنیا برگزار شد، از پیشرفت پروژه توسعه ...

باز هم سامسونگ از پیشرفت های خود در حوزه فناوری پیشرفته - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تولید چیپست ها پرده برداشت. این - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - شرکت در رویداد سالانه Foundry Forum 2019 که - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اخیرا در سانتاکلارا، کالیفرنیا برگزار شد، از پیشرفت پروژه توسعه چیپ های 3 نانومتری (GAA) ،خبر داد. این امر می تواند یکی از بزرگترین گام های مراحل پیشرفت در این حوزه بوده و باعث افزایش سرعت نوآوری در حوزه فناوری های نسل بعد، مانند هوش مصنوعی و اتومبیل های خودران باشد.

در مقایسه با تکنولوژی پردازش - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - 7 نانومتری، با فرایند پردازش 3 نانومتری (GAA) سامسونگ، ابعاد چیپ تا 45 درصد و مصرف برق - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تا 50 - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - درصد کاهش و همچنین میزان کارایی تا 35٪. افزایش می یابد. این روش پردازش که به اختصار MBCFET نامیده می شود، ورژن اختصاصی سامسونگ از فناوری GAA است که از ساختار نانو صفحات عمودی پشته ای تشکیل شده است. همین طراحی خاص باعث می شود جریان بیشتری از هر پشته در مقایسه با روش پردازش FinFET - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - عبور کند.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان

سامسونگ در ماه آوریل نسخه 0.1 کیت طراحی پردازش (PDK) خود را با مشتریان به اشتراک خواهد گذاشت. این شرکت گفته است که به اشتراک گذاری این کیت زمان توسعه این بازار را کوتاه و رقابت در طراحی را برای مشتریان بهبود می بخشد.

این شرکت همچنین در این رویداد، فناوری اکوسیستم ابری (SAFE-Cloud) را معرفی کرد. SAFE Cloud یک پلت فرم ابری است که به کاربران - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اجازه طراحی چیپ - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - را از طریق این سرویس می دهد.

سامسونگ قرار است به - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - منظور ارائه این سرویس از خدمات ابری Amazon Web Services و Microsoft Azure و جهت اتوماسیون طراحی الکترونیکی از سرویس های Cadence و Synopsys استفاده می کند.

همچنین سامسونگ در این رویداد نقشه راه خود در حوزه - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - فناوری پردازش را به اشتراک گذاشت. این شرکت اعلام کرد، آماده برنامه ریزی برای آغاز - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تولید انبوه دستگاه های پردازش 6 نانومتری در نیمه دوم سال جاری میلادی است. انتظار می رود پردازش 5 نانومتری FinFET نیز که در ماه آوریل توسعه داده شد تا پایان سال جاری و با تولید انبوه در - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نیمه اول سال 2020 آغاز شود. همچنین از این شرکت انتظار می رود تا پایان سال جاری فرایند توسعه فناوری پردازش 4 نانومتری را کامل کند. اما سامسونگ هنوز هیچ زمان - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - خاصی را برای تحویل فناوری پردازش 3 نانومتری GAA اعلام نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone