تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  3. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20838.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

وان پلاس نورد معرفی شد؛ میان‌رده‌ای با ۱۲ گیگابایت رم و دوربین سلفی دوگانه

وان پلاس چهار سال پس از معرفی مدل «ایکس» از میان‌رده جدیدی با عنوان «نورد» رونمایی کرد که علی رغم قیمت به مراتب کمتر، همان DNA پرچمدار وان پلاس ۸ را به ارث برده است. وان ...

وان پلاس چهار سال پس از معرفی مدل «ایکس» از میان‌رده جدیدی با - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - عنوان «نورد» رونمایی کرد که علی رغم قیمت به مراتب کمتر، همان DNA پرچمدار - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - وان پلاس ۸ را به ارث برده است. وان پلاس نورد با ۱۲ گیگابایت رم، نمایشگر ۹۰ هرتزی 1080p، پشتیبانی از 5G، دوربین قدرتمند و شارژ سریع ۳۰ واتی به کابوسی برای دیگر میان رده ها و البته آیفون SE بدل خواهد شد.

وان پلاس نورد - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - وارثی حقیقی برای پرچمدارهای شرکت است و واضح ترین مثال آن نمایشگر ۶.۴۴ اینچی ۹۰ - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - هرتزی از نوع OLED با رزولوشن 1080p است. لبه‌های پنل بر خلاف مدل قبلی منحنی نیست و شاید هدف از اینکار ایجاد - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - تنوع بیشتر در سبد محصولات شرکت بوده است.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران

در پنل پشتی نورد دوربینی چهارگانه با پیکربندی عمودی به چشم می‌خورد که سنسور - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX586 بازیگر اصلی آن است و در کنارش دوربین‌های الترا واید ۸ مگاپیکسلی، عمق سنج ۵ مگاپیکسلی و ماکروی ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته‌اند. این پیکربندی امکان فیلمبرداری 4K با نرخ ۳۰ فریم و فیلمبرداری اسلوموشن 1080p با نرخ ۲۴۰ فریم را به کاربر می‌دهد.

وان پلاس در دوربین سلفی بازی را به سطح بالاتری برده و شاهد ماژولی دو گانه هستیم که روی کاغذ بسیار قدرتمند است. حفره بیضی نمایشگر نه تنها میزبان سنسور سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است بلکه در کنار آن دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۰۵ درجه‌ای جا خوش کرده است.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران

نورد از نظر پیکربندی حافظه در دو نسخه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی یا ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ارائه می‌شود. نسخه دیگری هم با ۶ گیگابایت رم برای بازار هند - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - در نظر گرفته شده است. بزرگترین سوالی که در این میان باقی می‌ماند این است که چرا - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - چینی‌ها این ضیافت را با چیپست اسنپدراگون 765G خراب - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - کرده‌اند؟ در واقع علیرغم ماژول دوربین قدرتمند بعید نیست این چیپست داده‌ها را آنچنان که باید و شاید پردازش نکند و در نتیجه کاربر از دستیابی به بهترین نتیجه باز بماند. با تمام این تفاسیر اسنپدراگون 765G برای پردازش بازی و برنامه‌های روزمره کفایت کرده و از مودم یکپارچه 5G بهره می‌برد که بدون تخلیه سریع باتری امکان - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - اتصال به - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - نسل پنجم شبکه را میسر می‌کند.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران

تامین شارژ محصول جدید وان پلاس بر عهده باتری ۴۱۱۵ میلی آمپرساعتی قرار دارد که به لطف شارژ سریع ۳۰ واتی به سرعت پر خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های وان پلاس نورد باید به حسگر اثر انگشت اپتیکال، اندروید ۱۰ با رابط کاربری OxygenOS 10.5 و عرضه در رنگ‌های آبی و خاکستری اشاره کرد. فقدان جک هدفون ۳.۵ میلیمتری و استاندارد IP برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار هم نکته دیگری است که نباید از آن غافل شد.

وان پلاس - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - نورد با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۳۹۹ یورو و مدل ۱۲ گیگابایتی آن با ۲۵۶ گیگابایت رم ۴۹۹ یورو قیمت گذاری شده است. تعداد محدودی از این موبایل همین امروز از طریق سایت کمپانی عرضه شد اما از ۱۴ مرداد رسما به بازار راه پیدا خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone