🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  3. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  4. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  5. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37404.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن های ARKit اپ استور تا کنون ۱۳ میلیون بار دانلود شده اند

به گزارش سنسور تاور، یکی از معتبرترین پایگاه های داده اپلیکیشن ها، کاربران آیفون و آیپد از زمان انتشار iOS 11 و معرفی پلتفرم ARKit (حدودا شش ماه پیش) تا امروز بیش از ۱۳ میلیون ...

به گزارش سنسور تاور، یکی از معتبرترین پایگاه های داده اپلیکیشن ها، کاربران آیفون - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - و آیپد از زمان انتشار iOS 11 و معرفی پلتفرم ARKit (حدودا شش ماه پیش) تا امروز بیش از ۱۳ میلیون بار اپلیکیشن های مبتنی بر این پلتفرم را از اپ استور دانلود کرده اند.

نموداری که برای این اعداد و ارقام ترسیم شده، سیر صعودی و رشد بسیار خوب اپلیکیشن های واقعیت افزوده طی ۶ ماه گذشته را به نمایش می گذارد که نشان از عملکرد موفقیت آمیز اپل در پشتیبانی از پلتفرم ARKit دارد.

جالب است بدانید که این نمودار اپلیکیشن هایی که صرفا تعامل اندکی با واقعیت افزوده دارند را شامل نمی شود، بلکه مربوط به محصولاتی است که به طور کامل بر مبنای واقعیت افزوده کار کرده و بر بستر پلتفرم ARKit طراحی شده اند.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان

سنسور تاور در ادامه گزارش خود تخمین زده که چیزی در حدود ۲۰۰۰ اپلیکیشن واقعیت افزوده در اپ استور وجود دارد که در حال حاضر با رشد سریعی شاهد تکثیر آن ها هستیم. از میان اپلیکیشن های ARKit، تقریبا ۴۷ درصد آن ها را بازی های موبایل تشکیل می دهد که نسبت به آمار ۳۵ درصدی ماه اکتبر - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - رشد - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بسیار خوبی را تجربه کرده.

هر چند سهم اپلیکیشن های کاربردی از ۱۹ درصد در ماه اکتبر حالا به ۱۵ درصد رسیده - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - است. اپلیکیشن های سرگرمی، سبک زندگی و سایر دسته ها (آموزشی، عکس و ویدیو و ...) هم به ترتیب با ۱۲، ۱۱ و ۶ درصد سهم در مقام بعدی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اپلیکیشن های ARKit - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اپ استور قرار دارند.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان

اما در نهایت، شاید برایتان جالب باشد که بدانید دو اپ AR Dragon و IKEA Place (برای دکوراسیون داخلی منازل) طی شش ماه گذشته محبوب ترین اپلیکیشن های واقعیت افزوده در اپ استور بوده اند. CamToPlan Pro نیز پرطرفدارترین محصول پولی واقعیت افزوده بوده که با آن می توانید به طراحی داخلی ساختمان و برآورد مسافت بپردازید.

شایان ذکر است که پلتفرم واقعیت افزوده گوگل، موسوم به ARCore هم در حال حاضر ۶۰ اپلیکیشن در پلی استور دارد که هنوز از نظر تعداد و کیفیت با - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر گنبد کاووس استان گلستان - محصولات اپل قابل مقایسه نیستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone