🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی جاروبرقی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 1 ماه یک بار لازم است فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: دلیل کم بودن قدرت جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی و پایان عمر موتور از مکش آن می کاهد.
  4. سوال: برس یا پارویی چه نقشی در جاروبرقی دارد؟
    پاسخ: رویی جارو، قطعه‌ای است که مستقیما با زمین درگیر می‌باشد و عمیقا ذرات را می کشد.
  5. سوال: چرا دکمه های روی جاروبرقی کار نمی کند؟
    پاسخ: خرابی برد،سیم برق، کلید ها و... داخل جاروبرقی میتواند باعث کارنکردن آن شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37021.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت اپلیکیشن های PWA را به ویندوز ۱۰ می آورد

اگر از اندروید استفاده می کنید، احتمالا در وبگردی هایتان با گوگل کروم اپلیکیشن های پیشرونده تحت وب (Progressive Web App یا به اختصار PWA) را دیده باشید. این اپلیکیشن ها (که نباید با Instant ...

اگر از اندروید استفاده می کنید، احتمالا در وبگردی هایتان با گوگل کروم اپلیکیشن های پیشرونده تحت وب (Progressive Web App یا به اختصار PWA) را دیده باشید. این اپلیکیشن ها (که نباید با Instant Apps بومی اندروید اشتباه گرفته شوند) با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های تحت وب، وبسایت ها را در حالت آفلاین کاربردی تر از همیشه کرده اند.

به لطف اپلیکیشن های پیش رونده وبسایت هایی مثل توییتر یا فلیپ بورد می توانند مثل یک اپلیکیشن اندروید عمل کنند؛ آیکن میان بر روی صفحه خانه داشته باشند و برایتان نوتیفیکیشن های آنی بفرستند. در واقع با یک اپلیکیشن سبک وزن مواجه هستید که هیچ نیازی به نصب در سیستم عامل ندارد.

مایکروسافت به تازگی اعلام کرده که می خواهد این اپلیکیشن ها را به ویندوز ۱۰ بیاورد تا از طریق جدیدترین نسخه مرورگر اج قابل دسترسی باشند. غول ردموندی بعضی نمونه های با کیفیت اپلیکیشن های PWA را به مایکروسافت استور هم اضافه می کند، و توسعه دهندگان نیز می توانند اپلیکیشن - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بابل استان مازندران - های PWA خود را جهت ثبت به این فروشگاه اینترنتی ارسال نمایند.

البته باید بدانید که اپلیکیشن های PWA - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بابل استان مازندران - نمی توانند حاوی کدهای بومی وابسته - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بابل استان مازندران - به سیستم عامل باشند. آن ها در واقع وبسایت هایی هستند که فقط عملکرد بهتری در - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بابل استان مازندران - پس زمینه داشته و کش کردن بهینه تری دارند و قادر به ارسال نوتیفیکیشن هم هستند.

گفتنی است که اپلیکیشن های PWA هم اکنون در آخرین بیلدهای ویندوز ۱۰ برای کاربران اینسایدر پشتیبانی می - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بابل استان مازندران - شوند، اما عموم کاربران برای دسترسی به آن ها باید تا اواخر امسال منتظر بمانند.

اگر نمی خواهید که تا آن زمان در انتظار باشید، می توانید همین حالا اپ های PWA را در مرورگر اندروید گوگل کروم تجربه کنید. در انتها بد نیست بدانید که اپل نیز در حال حاضر روی موتور WebKit مرورگر سافاری کار - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بابل استان مازندران - می - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بابل استان مازندران - کند تا در آینده ای - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بابل استان مازندران - نزدیک پشتیبانی از اپ های PWA را به آن اضافه نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone