🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  5. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29426.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

نمایشگرهای فوق عریض ۴۳.۳ اینچی لنوو در CES 2019 معرفی شدند

لنوو امروز در حاشیه نمایشگاه CES از دو نمایشگر فوق عریض ۴۳.۴ اینچی و خمیده رونمایی کرد. نسخه اول «ThinkVision P44W» نام دارد که بیشتر مشتریان تجاری را هدف قرار داده و نمونه دوم با ...

لنوو امروز در حاشیه نمایشگاه CES از دو نمایشگر فوق - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شیراز استان فارس - عریض ۴۳.۴ اینچی و خمیده رونمایی کرد. نسخه اول «ThinkVision P44W» نام دارد که بیشتر مشتریان تجاری را هدف قرار داده و نمونه دوم با نام «Legion Y44w»، یک - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شیراز استان فارس - نمایشگر گیمینگ است.

پایه مانیتورهای فوق عریض لنوو قابلیت افزایش قد، خم شدن و چرخیدن را ایجاد می‌کند. از سوی دیگر این مانیتورها حاشیه بسیار باریکی دارند که البته در قسمت پایین نمایشگر اندکی افزایش پیدا می‌کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شیراز استان فارس

 

رزولوشن - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شیراز استان فارس - این دو مانیتور DWUXGA یعنی ۳۸۴۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است و لنوو از آخرین نسل تکنولوژی AMD یعنی FreeSync 2 نیز در آنها استفاده کرده است. فناوری FreeSync به این مانیتورها اجازه می‌دهد تا نرخ به‌روز رسانی صفحه را با نرخ رندری که از کارت گرافیکی دریافت می‌شود هماهنگ کنند. این ویژگی باعث می‌شود تا لگ‌های قابل مشاهده توسط کاربر، مخصوصاً - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شیراز استان فارس - در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شیراز استان فارس - زمان بازی، کاهش پیدا کند. نرخ به‌روز رسانی یا رفرش ریت این دو دستگاه ۱۴۴ هرتز بوده و زمان پاسخ‌دهی آنها نیز ۴ میلی‌ثانیه از سوی سازنده اعلام شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شیراز استان فارس

دو عدد پورت، HDMI 2.0، یک پورت دسپلی، دو درگاه USB-C - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شیراز استان فارس - و چهار درگاه USB عادی در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شیراز استان فارس - هر دو نمایشگر تعبیه شده‌اند. مانیتورها همچنین این ویژگی را دارند که دو ورودی مختلف ویدیو را در کنار هم یا به شکل تصویر در تصویر نمایش دهند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شیراز استان فارس

لنوو می‌گوید - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شیراز استان فارس - هر دو نمایشگر را در ماه آوریل به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شیراز استان فارس - بازار عرضه خواهد کرد و قیمت نسخه تجاری - سازمانی هزار و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شیراز استان فارس - ۲۹۹ دلار و بهای نسخه گیمینگ این نمایشگر ۴۳.۳ اینچی، هزار و ۱۹۹ دلار خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone