🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  3. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  4. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  5. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44303.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن Gchat گوگل رسماً بازنشسته شد؛ پیام رسان هنگ آوتز جایگزین می شود

طی ماه مارس اخیر بود که گوگل اعلام کرد تمام کاربران اپلیکیشن Gchat را به Hangouts انتقال می دهد؛ تصمیمی که در نهایت به بازنشستگی کامل Gchat منجر می شود. این سرویس پیام رسان که ...

طی ماه مارس اخیر بود که گوگل اعلام کرد تمام کاربران اپلیکیشن Gchat را به Hangouts انتقال می دهد؛ تصمیمی که در نهایت به بازنشستگی کامل Gchat منجر می شود. این سرویس پیام رسان که در سال 2005 میلادی برای نخستین بار آغاز به کار کرد و راهی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ارتباطی میان کاربران جیمیل به شمار می رفت، امروز برای همیشه به تاریخ می پیوندد و هنگ آوتز - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - جایگزین آن می گردد.

کاربران Gchat طی ماه اخیر، دائماً اعلانات مختلفی دریافت کرده اند و از آنها خواسته شده تا ضمن تغییر پیام رسان خود، تا پایان ماه ژوئن به استفاده از هنگ آوتز روی بیاورند. اگر شما هم جزو آن دسته از کاربرانی هستید که هنوز این کار را انجام نداده اید، امروز به صورت خودکار به هنگ آوتز منتقل می شوید.

به گفته گوگل، طرفداران پر و پا قرص Gchat در بخش تنظیمات هنگ آوتز، گزینه ای به نام Dense Roster خواهند یافت که به آنها اجازه می دهد تجربه کاربری هنگ آوتز را بیشتر به سرویس پیام رسان محبوب خود نزدیک کنند.

در نهایت گفتنی است که اپلیکیشن اندروید Gchap از امروز دیگر قابل استفاده نیست و احتمالاً بهترین کار، حذف آن باشد. هنگ آوتز قرار است بسیاری از قابلیت های Gchat را به همراه ویژگی های به - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مراتب پیشرفته تری در دسترس کاربران قرار دهد که از جمله آنها می توان به - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تماس ویدیویی گروهی و ادغام با دیگر - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - سرویس های - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - گوگل اشاره کرد؛ بنابراین دلیلی ندارد که همچنان در گذشته باقی بمانیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone