تعمیرات یخچال باکنشت در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  3. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13387.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

عرضه موبایل های هواوی در سال ۲۰۲۱ احتمالا ۶۰ درصد کاهش می یابد

به دنبال تحریم‌های آمریکا، هواوی شرایط سختی را سپری می‌کند تا جایی که به تامین کنندگان گفته قصد دارد حجم تولید گوشی‌های هوشمند خود در سال ۲۰۲۱ تا ۶۰ درصد کاهش دهد. بخش موبایل هواوی ...

به دنبال تحریم‌های آمریکا، هواوی شرایط سختی را سپری می‌کند تا جایی که - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر چالوس استان مازندران - به تامین کنندگان گفته قصد دارد حجم تولید - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر چالوس استان مازندران - گوشی‌های هوشمند خود در سال ۲۰۲۱ تا ۶۰ درصد کاهش دهد.

بخش موبایل هواوی روزهای خوبی را سپری نمی‌کند  و تحریم‌های آمریکا علیه این شرکت غول فناوری چینی باعث شده است که تجارت موبایل هواوی به مشکلات زیادی روبرو شود. به نظر می‌رسد ۲۰۲۱ هم از نظر حجم تولید و عرضه موبایل سال سختی برای هواوی باشد.

براساس گزارش منتشر شده از سوی وب‌سایت «Nikkei Asia»، - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر چالوس استان مازندران - هواوی به تامین کنندگان اطلاع داده که قصد دارد در سال ۲۰۲۱ قطعات مورد برای تولید تنها ۷۰ تا ۸۰ میلیون گوشی هوشمند - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر چالوس استان مازندران - را سفارش دهد. این در حالی است - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر چالوس استان مازندران - که این شرکت در سال ۲۰۲۰، موفق به عرضه ۱۸۹ میلیون دستگاه موبایل به بازار شد. با این حساب حجم تولید موبایل این شرکت احتمالا - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر چالوس استان مازندران - تا ۶۰ درصد - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر چالوس استان مازندران - در سال جاری میلادی نسبت به سال قبل کاهش خواهد یافت.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر چالوس استان مازندران

البته برخی از تامین کنندگان می‌گویند که حجم تولید هواوی از این تعداد هم کمتر خواهد بود و در نهایت قطعات مورد نیاز برای تنها ۵۰ میلیون دستگاه موبایل را سفارش خواهد داد.

از زمانی که گوشی‌های هوشمند هواوی از خدمات و سرویس‌های گوگل محروم - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر چالوس استان مازندران - شده‌اند، میزان فروش موبایل این شرکت به شدت کاهش یافته است. به علاوه، آمریکا با ممنوع کردن فروش فناوری و سخت افزارهای چینی به هواوی، فشار شدیدی به این شرکت وارد کرده است. همه - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر چالوس استان مازندران - این اتفاقات باعث شده است این شرکت - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر چالوس استان مازندران - جایگاه خود را در فهرست پنج تولید کننده برتر موبایل در - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر چالوس استان مازندران - جهان از دست بدهد.

«رن ژنگفی» مدیرعامل هواوی از ایالات - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر چالوس استان مازندران - متحده خواسته تا با تجدید نظر - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر چالوس استان مازندران - در سیاست های دولت ترامپ محدودیت ها را از روی این شرکت برداشته و همکاری با آنها را از سر گیرد.  هواوی قصد دارد هفته آینده گوشی میت ایکس 2 را معرفی کند، اما با توجه به عدم پشتیبانی از سرویس و خدمات گوگل‌،‌ وضعیت فروش این گوشی هوشمند امیدوار کننده به نظر نمی‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone