🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35675.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

تقلیدی دیگر از تلگرام؛ امکان تبدیل گروه های واتس اپ به کانال فراهم شد [به روزرسانی]

صبح امروز واتس اپ مکانیزم کنترلی تازه ای را برای مدیران گروه ها ارائه کرد که به موجب آن ادمین ها می توانند با اعمال محدودیت هایی، مجوز ارسال پیام در گروه ها را صرفا ...

صبح امروز واتس اپ مکانیزم کنترلی تازه ای را برای مدیران گروه ها ارائه کرد که به موجب آن ادمین ها می توانند با اعمال محدودیت هایی، - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نمک آبرود استان مازندران - مجوز ارسال پیام در گروه ها را صرفا به خود محدود نموده و به بیانی، گروه های واتس اپ را - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نمک آبرود استان مازندران - به کانال تبدیل نمایند. در حال - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نمک آبرود استان مازندران - حاضر گروه های فعال در این پیام رسان می توانند تا ۲۵۶ عضو داشته باشند.

با این رویکرد شاهد تغییراتی چشم گیر - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نمک آبرود استان مازندران - در ماهیت عضویت در گروه های واتس اپ خواهیم - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نمک آبرود استان مازندران - بود و این فوروم های مجازی از محلی برای گفتگو میان اعضا به جایی برای دریافت بیانه های مختلف (از مدارس یا گروه های کاری و غیره) بدل می شوند.

این قابلیت جدید را می توان تازه ترین گام یکی از زیرشاخه های فیسبوک برای اعطای کنترل بیشتر به مدیران - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نمک آبرود استان مازندران - گروه ها قلمداد نمود.

ماه گذشت واتس اپ مجموعه ای از امکانات جدید دیگر را هم در اختیار کاربرانش قرار داد که از - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نمک آبرود استان مازندران - امکان اضافه کردن توضیحات تکمیلی در - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نمک آبرود استان مازندران - خصوص اهداف، موضوعات قابل بحث و دستورالعمل های عضویت در گروه ها توسط ادمین ها گرفته تا همیشگی شدن عضویت ادمین ها در گروه هایی که خودشان راه اندازی کرده اند را شامل می شود.

لازم است اشاره کنیم این پیام رسان رمزگذاری شده متعلق به فیسبوک هم اکنون - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نمک آبرود استان مازندران - ۱.۵ میلیارد کاربر فعال ماهانه در هند دارد و پیشتر به خاطر آنکه به بستری برای انتشار خبرهای کذب و دشمنی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نمک آبرود استان مازندران - با اقلیت های قومی و مذهبی در خاک هند بدل شده بود مورد انتقاد شدید قرار داشت و چه بسا همین مساله عامل ارائه به روز رسانی اخیر باشد.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نمک آبرود استان مازندران

انتقادها علیه - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نمک آبرود استان مازندران - واتس اپ در هند خصوصا اوایل همین هفته شدت گرفت؛ یعنی زمانی که - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نمک آبرود استان مازندران - شایعه شد گروهی ۵۰۰ نفره در ایالت Madhya Pradesh لباس هایی شبیه متکدیان بر تن کرده و به عابرین پیاده - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نمک آبرود استان مازندران - حمله می کنند تا اعضای بدنشان را به سرقت ببرند. این خبر کذب بلافاصله در گروه های واتس - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نمک آبرود استان مازندران - اپ - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نمک آبرود استان مازندران - دست به دست شد و - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نمک آبرود استان مازندران - در نهایت گروهی ۵۰ الی ۶۰ نفره را تهییج کرد تا به دو مرد بیگناه (از بیم آنکه مبادا آن دو مرد از اعضای قاچاق اعضای بدن انسان باشند) حمله کرده و آنها را به قتل برسانند. پلیس برای پیدا کردن عاملین انتشار این خبر کذب به گروه های واتس اپ پیوست و در ادامه دریافت که سه مرد این کار را انجام داده اند و در نهایت نیز آنها را دستگیر کرد.

شاید به خواندن این مطالب علاقمند باشید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone