🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  2. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  3. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29226.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

هدست واقعیت مجازی مستقل کوالکام به زودی معرفی می شود

در کنفرانس بین المللی توسعه دهندگان بازی یا Game Developers Conference امسال، کوالکام قصد دارد از هدست واقعیت مجازی جدیدی رونمایی کند که یک هدست بی سیم مستقل از موبایل است و کاربر می‌تواند آن را به یک کامپیوتر خانگی ...

در کنفرانس بین المللی توسعه دهندگان بازی یا Game Developers Conference امسال، کوالکام قصد دارد از هدست واقعیت مجازی جدیدی رونمایی کند که یک هدست - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نوشهر استان مازندران - بی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نوشهر استان مازندران - سیم مستقل از موبایل است و کاربر می‌تواند آن را به یک کامپیوتر خانگی نیز متصل کند. به گزارش Cnet هدست - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نوشهر استان مازندران - واقعیت مجازی کوالکام تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی در بازار کشور‌های آسیایی عرضه خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نوشهر استان مازندران

بیشتر هدست‌های واقعیت مجازی به کاربر اجازه نمی دهند که آن را به کامپیوتر‌های خانگی متصل کند و از بازی‌های بیشتر لذت ببرد اما کوالکام با طراحی مرجع جدید خود به نام Boundless XR، این امکان را فراهم کرده است.

طراحی مرجع جدید هدست واقعیت مجازی کوالکام یا همان Boundless XR می‌تواند با تکیه بر سخت - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نوشهر استان مازندران - افزار خود می‌تواند به عنوان یک هدست واقعیت مجازی مستقل با شش درجه آزادی عمل کند. علاوه - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نوشهر استان مازندران - بر این کاربر می تواند با یک اتصال ۶۰ گیگاهرتزی، هدست واقعیت مجازی کوالکام را به کامپیوتر - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نوشهر استان مازندران - خانگی متصل کند.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نوشهر استان مازندران

کوالکام مدعی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نوشهر استان مازندران - شده که این گجت نرخ تاخیر پایین‌تر از ۱۶ میلی ثانیه دارد و به لطف چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ بکار رفته در آن، هنگام - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نوشهر استان مازندران - اتصال به کامپیوتر خانگی می‌تواند به پردازش تکنولوژی واقعیت مجازی بپردازد. این مسئله موجب می‌شود که قسمتی از بار پردازشی از روی PC برداشته شود اما هنوز میزان آن مشخص نشده.

کوالکام اعلام کرده که کاربر برای استفاده از این هدست، باید یک کامپیوتر خانگی یا کنسول را انتخاب نماید که از - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نوشهر استان مازندران - وای فای 802.11ad پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نوشهر استان مازندران - می‌کند و نرم افزار کوالکام روی آن نصب شده است. بازی‌های قبلی نیز بدون نیاز به بروز رسانی جدید - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نوشهر استان مازندران - از این هدست پشتیبانی می‌کنند و کاربر بدون مشکل می‌تواند از آنها لذت ببرد.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نوشهر استان مازندران

کوالکام تا به حال - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نوشهر استان مازندران - طراحی مرجع واقعیت مجازی زیادی به - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نوشهر استان مازندران - ثبت رسانده اما تا به حال تنها چند شرکت نظیر HTC، لنوو و فیسبوک سراغ آن رفته‌اند چرا که بسیاری از تولید کنندگان ترجیح می دهند کسب و کار خود را به تولید تلفن هوشمند و تبلت محدود کنند.

با این حال گفته شده هدست‌های واقعیت مجازی Pico Neo2 و HTC Vive قرار است از طراحی مرجع جدید کوالکام پشتیبانی کنند. هنوز مشخص نیست - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نوشهر استان مازندران - که هدست واقعیت مجازی کوالکام اصلاً به بازار عرضه می‌شود یا خیر اما اگر این اتفاق بیفتد به نظر می‌رسد بازار بازی‌های مبتنی بر واقعیت مجازی کمی رونق بگیرد.

 

تماشا کنید: استیون اسپیلبرگ در پشت صحنه‌ Ready Player One با هدست HTC Vive

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone