تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  3. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  4. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  5. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13291.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

موبایل HTC وایلدفایر E3 با هلیو P22 و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی معرفی شد

شرکت HTC امروز از تلفن هوشمند جدیدی به نام وایلدفایر E3 رونمایی کرد. این دستگاه نمایشگری بزرگ با ناچ قطره‌ای، دوربین چهارگانه ۱۳ مگاپیکسلی و یک باتری پرظرفیت دارد. نسخه قبلی این گوشی در مرداد ...

شرکت HTC امروز از تلفن هوشمند جدیدی به نام وایلدفایر E3 رونمایی کرد. این دستگاه نمایشگری بزرگ با ناچ قطره‌ای، دوربین چهارگانه ۱۳ مگاپیکسلی و یک باتری پرظرفیت دارد. نسخه قبلی این گوشی در مرداد ماه امسال با نام Wildfire E2 معرفی شده بود.

موبایل Wildfire E3 نمایشگری ۶.۵۱ اینچی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر هرسین استان کردستان - با - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر هرسین استان کردستان - پنل IPS و رزولوشن +HD معادل ۱۵۶۰ در ۷۲۰ پیکسلی دارد. این گوشی از چیپست هلیو P22 استفاده می‌کند و همراه با ۴ گیگابایت رم به بازار عرضه می‌شود. وایلدفایر E3 در دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

تلفن هوشمند جدید HTC برای سلفی از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. همان طور که گفتیم، دوربین عقب - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر هرسین استان کردستان - این گوشی چهارگانه و شامل یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است. وایلدفایر E3 از فیلم‌برداری 1080p پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر هرسین استان کردستان

این گوشی از کارخانه با اندروید ۱۰ به بازار می‌آید. وایلدفایر E3 انرژی خود را از یک باتری ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند که با شارژ سریع ۱۰ واتی سازگار است. از دیگر ویژگی‌های این تلفن هوشمند می‌توانیم به پشتیبانی از دو سیم کارت، 4G VoLTE، وای‌فای - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر هرسین استان کردستان - 802.11 b/g/n، بلوتوث ۴.۲، درگاه USB-C، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، شکاف کارت‌خوان حافظه SD، حسگر اثر انگشت فیزیکی در قاب عقب و سیستم تشخیص چهره اشاره کنیم.

وایلدفایر E3 در حال حاضر در رنگ‌های آبی و مشکی با قیمت ۱۵۰ یورو در بازار روسیه - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر هرسین استان کردستان - معرفی شده، ولی فعلا صحبتی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر هرسین استان کردستان - از عرضه این دستگاه در سایر بازارها به - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر هرسین استان کردستان - میان نیامده است.

وایلدفایر E2 هم از چیپست هلیو P22 به همراه ۴ گیگابایت رم استفاده می‌کرد. آن گوشی دوربین - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر هرسین استان کردستان - دوگانه‌ای شامل لنزهای ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی داشت و در بخش سلفی از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. وایلدفایر E2 همچنین از یک باتری ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone