🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جهرم استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جهرم استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  2. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  3. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  4. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13825.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اپل با تنظیم قرارداد جدیدی مشکل تامین نمایشگرهای مینی LED را حل می‌کند

اپل به دلیل مشکل تامین نمایشگرهای مینی LED مورد نیاز مک بوک پرو با مشکلاتی روبرو بود. اکنون قراردی با شرکت نیمه‌هادی «Osram Opto» تنظیم کرده تا تامین‌ بخشی از نیاز این نمایشگرها را برعهده ...

اپل به دلیل مشکل تامین نمایشگرهای مینی LED - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جهرم استان فارس - مورد نیاز مک بوک پرو با - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جهرم استان فارس - مشکلاتی روبرو بود. اکنون قراردی با شرکت نیمه‌هادی «Osram Opto» تنظیم کرده تا تامین‌ بخشی از نیاز این نمایشگرها را برعهده بگیرد. در این صورت اپل می‌تواند مک‌بوک پرو جدیدش را نیمه دوم سال جاری میلادی به بازار عرضه کند.

چند هفته پیش - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جهرم استان فارس - وب‌سایت «دیجی‌تایمز» در گزارشی عنوان کرده بود که برنامه‌های اپل برای - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جهرم استان فارس - معرفی مک‌‌بوک‌ پرو با نمایشگر‌های مینی LED به مشکل خورده است و - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جهرم استان فارس - تولید انبوه آن‌ها زودتر از فصل چهارم ۲۰۲۱ آغاز نمی‌شود. اکنون گفته می‌شود شرکت نیمه‌هادی Osram Opto به عنوان تامین‌کننده نمایشگر مینی LED به اپل کمک‌ خواهد کرد تا نسخه‌های جدید این دستگاه را بتواند در نیمه دوم سال جاری عرضه کند.

انتظار می‌رود این نمایشگرها - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جهرم استان فارس - در اندازه‌های۱۴ و ۱۶ اینچی باشد. در این حال گزارش‌های تایید نشده دیگری - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جهرم استان فارس - ادعا می‌کنند که اپل نوار - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جهرم استان فارس - ابزار را در نسخه جدید حذف می‌کند و سیستم مگ‌سیف نیز به عنوان شارژر به این دستگاه‌ها برمی‌گردد.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جهرم استان فارس

همچنین گزارش ماه گذشته بلومبرگ مشخص می‌کند که اپل می‌خواهد مدل‌های - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جهرم استان فارس - جدید مک‌بوک پرو خود را با نسخه بهبودیافته‌ای از تراشه M1 روانه بازار کند. این تراشه احتمالا پردازنده مرکزی ۱۰ هسته‌ای شامل ۸ هسته پرتوان و ۲ هسته بهینه به همراه گرافیک ۱۶ یا ۳۲ هسته‌ای خواهد داشت.

کنفرانس جهانی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جهرم استان فارس - توسعه‌دهندگان اپل از دوشنبه ۱۷ خرداد آغاز می‌شود و ممکن است هر دو مدل مک‌بوک پرو در این رویداد به صورت رسمی معرفی شوند. همچنین رونمایی از مک پرو و مک‌بوک ایر در این رویداد هنوز مشخص نشده است.

هنوز درباره قیمت مک‌بوک پرو ۲۰۲۱ اپل اطلاعاتی وجود ندارد. با این حال در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جهرم استان فارس - صورتی که اپل - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جهرم استان فارس - تصمیم بگیرد مک‌بوک پرو ۲۰۲۱ را به نمایشگر مینی LED مجهز کند، به احتمال زیاد با افزایش قیمت این لپ‌تاپ‌ها مواجه خواهیم شد. انتظار می‌رود این افزایش قیمت در حدود ۱۰۰ دلار - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جهرم استان فارس - باشد، البته شاید کوپرتینویی‌ها این نمایشگر را به عنوان یک - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جهرم استان فارس - ویژگی اضافه درنظر بگیرند و کاربرانی که حاضر به پرداخت هزینه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جهرم استان فارس - بالاتر باشند، - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جهرم استان فارس - به آن دسترسی پیدا کنند.

پیش از این در مطلب - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جهرم استان فارس - مفصلی تمام ویژگی‌ها و قابلیت‌ها مورد انتظار مک‌بوک‌ پرو ۲۰۲۱ را عنوان کردیم که در این مطلب  می‌توانید آن‌ را مطالعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ولخش نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام و عرض ادب خوب هستید؟ دور و بر رشید آباد جهرم خدمات دارید
پاسخ: بله در رشید آباد شهر جهرم خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone