تعمیرات یخچال فیلور در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  5. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13257.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات: ارائه بسته‌های شبانه اینترنت از سر گرفته می‌شود

چندی پیش وزیر ارتباطات در گروه تلگرامی که مخصوص ارتباط با کاربران تاسیس کرده در اعتراض به حذف بسته‌های شبانه گفته بود که تذکر مراجع فرهنگی کشور باعث حذف بسته‌های شبانه اینترنت شده است. «محمد جواد ...

چندی پیش وزیر - تعمیرات یخچال فیلور در شهر شهسوار استان مازندران - ارتباطات در گروه تلگرامی که مخصوص ارتباط با کاربران تاسیس کرده در اعتراض به حذف - تعمیرات یخچال فیلور در شهر شهسوار استان مازندران - بسته‌های شبانه گفته بود که تذکر مراجع فرهنگی کشور باعث حذف بسته‌های شبانه اینترنت شده است. «محمد جواد آذری جهرمی» در همان زمان اعلام کرده بود از عرضه این بسته‌ها دفاع می‌کند و آن را برای رقابت بازار مفید می‌داند. او در گفتگوی کوتاهی جدیدی که داشته اعلام کرده که عرضه این بسته‌ها به زودی از سر گرفته خواهد شد.

وزیر ارتباطات در  اواسط اسفند ماه طی گفتگوی مردمی خود از طریق تلگرام با مردم - تعمیرات یخچال فیلور در شهر شهسوار استان مازندران - درباره حذف بسته‌های شبانه اینترنتی تاکید کرده بود که این کار با دستور رگولاتوری انجام نشده است. او در اینباره چنین گفته بود:

«واقعیت این است که اعتراضاتی از سوی مراجع فرهنگی در کشور در رابطه با - تعمیرات یخچال فیلور در شهر شهسوار استان مازندران - بسته‌های شبانه مطرح شد و ما ابلاغیه‌ای - تعمیرات یخچال فیلور در شهر شهسوار استان مازندران - دریافت کردیم که می‌گفت کاربران به سمت بسته‌های اینترنت رایگان شبانه سوق پیدا نکنند. چرا که تاثیر منفی روی دانش‌آموزان و دانشجویان داشت و آن‌ها را شب بیدار نگه می‌داشت و صبح نمی‌توانستند سر کلاس حاضر شوند.»

تعمیرات یخچال فیلور در شهر شهسوار استان مازندران

او در گفتگوی - تعمیرات یخچال فیلور در شهر شهسوار استان مازندران - تازه‌ای با ایرنا در شهر همدان اعلام کرده که «از حدود یکسال و نیم پیش منع ارائه بسته - تعمیرات یخچال فیلور در شهر شهسوار استان مازندران - های اینترنت شبانه به اپراتورهای تلفن همراه ابلاغ شد که به دلیل شیوع بیماری کرونا - تعمیرات یخچال فیلور در شهر شهسوار استان مازندران - به صورت جدی اجرایی نشده - تعمیرات یخچال فیلور در شهر شهسوار استان مازندران - بود.» - تعمیرات یخچال فیلور در شهر شهسوار استان مازندران - جهرمی تاکید کرده که به مراجع فرهنگی گفته که - تعمیرات یخچال فیلور در شهر شهسوار استان مازندران - دانشجویان و دانش آموزان صرفا با اینترنت بیدار نمی‌مانند و «اگر اینترنت نباشد با چیز دیگری بیدار می‌مانند و ماهواره می‌بینند.»  او خبر داده با پیگیری‌های انجام شده ارائه بسته‌های اینترنت شبانه توسط اپراتورهای تلفن همراه از - تعمیرات یخچال فیلور در شهر شهسوار استان مازندران - سر گرفته می‌شود.

گفتنیست ارائه بسته‌های شبانه در همه شرکت‌های ارائه دهنده اینترنتی مسدود نشده بود و برخی از آنها - تعمیرات یخچال فیلور در شهر شهسوار استان مازندران - اقدام به ارائه تعدادی بسته‌های شبانه می‌کردند اما به نظر می‌رسد با توجه به صحبت‌های وزیر ارتباطات، ارائه این بسته‌ها به صورت انبوه‌تر و بیشتر در تمامی شرکت‌های ارائه دهنده اینترنتی به زودی به وقوع بپیوندد. هرچند باید گفت که در روزهای اخیر سرعت و کیفیت اینترنت کشور - تعمیرات یخچال فیلور در شهر شهسوار استان مازندران - در ساعات شبانگاهی که پیک مصرف اینترنت است، افت محسوسی پیدا کرده و قرار است این مشکل به زودی حل شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone