تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  2. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  5. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24131.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

دبیر انجمن خودروسازان: تولید پراید با قیمت فعلی زیان ده است

با توجه به مشکلاتی که خودروسازان با آن دست به گریبان هستند، مسائل مرتبط با تولید از جمله استاندارد‌سازی محصولات را با چالش مواجه کرده است. از اول تیر 97 مرحله دوم اجرای استاندارد مصرف ...

با توجه به مشکلاتی که - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - خودروسازان با آن دست به گریبان هستند، مسائل مرتبط با تولید از جمله استاندارد‌سازی محصولات را با چالش مواجه - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کرده است.

از اول تیر 97 مرحله - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دوم - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اجرای استاندارد مصرف سوخت خودروها آغاز شده که این استاندارد نسبت به - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دو و - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نیم سال قبل سختگیرانه - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تر شده و خودروسازان و وارد کنندگان تا تیر 99 فرصت دارند که وارد مرحله سوم اجرای استاندارد شوند.

موضوع توقف خط تولید - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - پراید و پژو 405 سرانجام جدی شد؛ خودروهایی که آغاز به ‌تولید آن‌ها - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - به چندین دهه قبل - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - برمی‌گردد و اکنون نمی‌توانند استانداردهای 85 گانه صنعت - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - خودرو را کسب کنند. از همین ‌رو، مسئولان سازمان ملی استاندارد معتقدند خودروسازان باید استانداردها را رعایت کنند یا دست از تولید این خودروها بردارند.

این موضوع با توجه به ‌گفته‌های سردار سید کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهنمایی ‌و رانندگی ناجا در خصوص حذف شماره‌گذاری پراید از سال ۹۹ بحث تولید پراید را قوت بخشیده است. اما در این ‌بین هنوز این مساله - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مطرح می‌شود که با - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - توجه به مشکلات امروز خودروسازان و نرسیدن آنها به تیراژ قابل توجه در تولید، آیا امکان حذف این خودروها و حتی جایگزین کردن آن‌ها وجود دارد یا نه؟

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان

احتمال تمدید فرصت برای ادامه تولید پراید و پژو 405

پراید خودرویی است که تولید آن در کره جنوبی آغاز شد. تولید این خودرو از سال 72 در ایران توسط شرکت سایپا آغاز شد؛ که در کره جنوبی در مدل‌های DM و FS و همچنین مدل سدان که به آن بتا نیز گفته می ‌شد تولید می‌ شده ‌است.

پژو 405 ساخت کشور فرانسه، نسل پنجم از سری چهار (سدان متوسط) شرکت پژو است که در سال 1987 تولید آن شروع - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - و در سال 1996 در اروپا تولید آن پایان یافت. این خودرو توسط تیم طراحی اتومبیل پینین فارینا ی ایتالیا طراحی شد که - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - در سال - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - 1988، دقیقا یک سال پس از تولیدش، برنده بهترین خودروی اروپا شد.
مدیرکل نظارت بر استاندارد صنایع فلزی سازمان ملی استاندارد با اشاره به ‌اینکه خروج خودروهایی نظیر پراید از خط تولید، امکان‌پذیر است یا نه؟ می‌گوید: «این تصمیمی است که در دولت گرفته شده است و خودروساز باید خود را با شرایط تطبیق دهد.»

پیمان پیرایش با اشاره به ‌اینکه خودروسازان ملزم به ‌رعایت استانداردهای 85گانه هستند، اضافه می‌کند: «برخی از پلت‌فرم‎هایی که توانایی انجام تغییرات روی آن‌ها وجود ندارد، به ‎هر حال باید از رده خارج شوند.»

با این ‎حال، به نظر می‌رسد اجرای استانداردهای 85گانه در صنعت خودرو در حالی ‎که خودروسازان با موانع متعددی در زمینه تولید مواجه هستند و توان ایجاد تنوع محصول را ندارند، با مشکل مواجه شود.

از همین ‌رو، اجرای این طرح می‌تواند با مشکلات بسیاری همراه باشد که شاید کمترین آن کاهش قدرت خرید مردم باشد. با تمام این شرایط، مدیرکل سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه فرصت دادن به ‌پلت‌فرم‌های قدیمی کار بیهوده‌ای است، بیان می‌کند: «این دسته از پلت‌فرم‌ها از اعمال برخی استانداردها ناتوان هستند و براساس قانون، تولید آنها باید متوقف شود. مگر اینکه شورای عالی استاندارد حکم دیگری - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - در این زمینه صادر کند که ما در مقام اجرا باید در انتظار برای تصمیم این شورا باشیم.»

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان

پیرایش با اشاره به اینکه این خودروها - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - باید از رده تولید خارج شوند، اضافه می‌کند: «اینکه تصمیمی گرفته شود و سازمان ملی استاندارد نسبت به عدم اجرای آنها - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اقدام نکند، خارج از اراده - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - سازمان است. زیرا این یک قانون بوده و اگر خواستار توقف - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اجرایی کردن آن هستیم این موضوع باید در شورای عالی استاندارد مطرح و سپس در مورد آن تصمیم گرفته شود.»

بنابراین ادامه تولید این خودروها تنها نیاز به مصوبه شورای ‌عالی استاندارد دارد. البته این مسئول، این موضوع که «امکان دارد با - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - شرایط فعلی مهلتی دوباره به خودروسازان داده نشود» را رد نمی‌کند و می‌گوید: - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - «با توجه به ‌تحریم‌ها احتمال پیش‌بینی مهلتی برای برخی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - خودروها برای اعمال استانداردها همچنان وجود دارد.»

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان

خودروسازان آماده توقف خط تولید خودروهای زیان‌ده هستند

البته در این شرایط که احتمال تمدید فرصت برای ادامه تولید پراید و پژو 405 وجود دارد، دبیر انجمن خودروسازان با اشاره به ‌اینکه هنوز زمان دقیقی برای توقف خط تولید این خودروها به ‎خصوص - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - پراید مشخص نشده است، می‌گوید: «به ‎هر حال توقف خط تولید این دو خودرو در - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دستور - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کار هر دو خودروساز قرار گرفته است.»

احمد نعمت‎بخش با - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اشاره به ‌اینکه هم مردم و - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - هم خودروسازان نسبت به ادامه تولید این خودروها انتقاد دارند،‌ می‌افزاید: «آغاز به ‌تولید پراید و پژو 405 به ‌چندین دهه قبل برمی‌گردد و منطقی نیست که - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - باز هم این خودروها تولید شوند. از همین رو، مردم نیز می‌خواهند تولید این خودروها متوقف شود.»

وی در پاسخ به ‌این سوال که آیا خودروسازان در حال ‎حاضر جایگزینی برای این خودروهای پرمصرف دارند یا نه؟ می‌گوید: «سایپا خودروهای ساینا و تیبا را به ‎عنوان - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - جایگزین - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - معرفی کرده و ایران‌خودرو هم قرار است به ‎جای پژو 405 تولید پژو پارس را افزایش دهد.»

نعمت‎بخش با اشاره به اینکه باید زودتر خط تولید این خودروها متوقف می‌شد، ادامه می‌دهد: «سایپا خیلی ‌وقت است که با برنامه‌ریزی از تیراژ پراید کاسته و بر تیراژ خودروهایی چون تیبا افزوده است. چرا که با توجه به ‌اینکه وزیر صنعت بر پایین نگه‌داشتن قیمت پراید تاکید داشته، ادامه تولید - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - این خودرو برای خودروساز با زیان همراه بوده است.»

با این تفاصیل، پیش از اینکه خط تولید پراید متوقف شود، به ‌این علت که اجازه افزایش قیمت برای این خودرو وجود نداشته، - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - خودروساز به ‎مرور از تیراژ تولید آن کاسته است. ‌از همین رو، - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - الان هم با حذف آن مشکلی نخواهد داشت. دبیر انجمن خودروسازان با اشاره به ‌اینکه خودروهای جایگزین شده از قیمت بالاتری برخوردار هستند، می‌گوید: «هرکه طاووس خواهد، جور هندوستان کشد؛ بنابراین، اگر مردم خودرو با کیفیت تر می‌خواهند باید پول بیشتری هم بدهند.»

دیجیاتو: علیرغم تمام این گفته ها این سوال به قوت خود باقی است که آیا خودروهایی مانند تیبا و ساینا اساسا از پراید با کیفیت - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تر یا ایمن - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تر هستند و یا پژو پارس مزیتی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - فنی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - خاصی نسبت به پژو - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - 405 دارد؟

براساس مشخصات فنی با توجه به یکسان بودن پلت فرم این خودروها و نامشخص بودن شرایط ایمنی و تست تصادف، نمی توان به این سوال پاسخ مثبت دارد. بنابراین - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - شاید از رده خارج کردن پراید و 405 صرفا یک ظاهر سازی برای ادامه تولید خودروهایی قدیمی، بی کیفیت و البته گران قیمت تر باشد و در عمل نفع خاصی متوجه مصرف کنندگان نشود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone