تعمیرات یخچال باکنشت در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  3. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  4. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32903.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

دستگیری 3 هکر اکراینی به خاطر سرقت اطلاعات بیش از 15 میلیون کارت اعتباری

مقامات آمریکایی امروز اعلام کردند که رهبران گروهی فعال در زمینه جرائم سایبری که با نام های Fin7 ،Carbanak و Navigator Group شناخته می شود در آلمان، لهستان و اسپانیا دستگیر شده و هرکدام 26 ...

مقامات آمریکایی امروز اعلام کردند که رهبران گروهی فعال در زمینه جرائم سایبری که با نام های Fin7 ،Carbanak و Navigator Group شناخته می شود در آلمان، لهستان و اسپانیا دستگیر شده و هرکدام 26 اتهام متفاوت دارند. از جمله اتهامات این افراد می توان به توطئه چینی، کلاه برداری، هک کامپیوتری و سرقت هویت اشاره کرد.

وزارت دادگستری آمریکا می گوید که اعضای گروه Fin7 بیش از 100 کمپانی آمریکایی را هدف قرار داده اند، به هزاران سیستم کامپیوتری نفوذ کرده اند و اطلاعات بیش از 15 میلیون - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر فریدون کنار استان مازندران - کارت اعتباری را به سرقت برده اند. این - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر فریدون کنار استان مازندران - گروه به شبکه های مختلفی در 47 ایالت آمریکا رخنه و 6500 ترمینال فروش در بیش از 3600 لوکیشن تجاری را هک کرده است.

در حال حاضر گفته - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر فریدون کنار استان مازندران - می شود که Fin7 مسئولیت رخنه به سیستم های مختلف در بریتانیا، استرالیا - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر فریدون کنار استان مازندران - و فرانسه را نیز برعهده داشته است. وزارت دادگستری ایالات متحده اضافه کرده که افراد دستگیر شده، مسئولیت هک سیستم های متعلق به تجارت هایی نظیر چیپوتله، Chili's ،Arby's و Red Robin را برعهده داشته اند. پیش از - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر فریدون کنار استان مازندران - این هم Fin7 به رخنه های امنیتی صورت گرفته علیه برندهای Lord & Taylor ،Saks Fifth Avenue و اوراکل مرتبط بوده است.

Fin7 ظاهراً از کمپین های فیشینگ برای دسترسی یافتن به سیستم های کامپیوتری کسب و کارها استفاده می کرده و به صورت همزمان، با برقراری ارتباط از طریق ایمیل و تماس تلفنی، فعالیت های خود را مشروع نشان می داده است. پس از این با استفاده از بد افزار Carbanak - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر فریدون کنار استان مازندران - -که برای حمله به بانک ها و کنترل ATM ها نیز کاربرد دارد- اطلاعات - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر فریدون کنار استان مازندران - مربوط به کارت های اعتباری ربوده شده و در دارک وب به فروش می رسیده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone