🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سقز استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  2. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  5. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19364.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی بادز پرو سامسونگ پیش از رونمایی در فیسبوک به فروش گذاشته شد

سامسونگ در تاریخ ۲۵ دی ماه مراسمی برای رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S21 برگزار می‌کند. انتظار می‌رود در این مراسم هدفون بی‌سیم گلکسی بادز پرو در کنار پرچمدارهای سامسونگ معرفی شود. با این وجود ...

سامسونگ در تاریخ ۲۵ دی ماه مراسمی برای رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S21 برگزار می‌کند. انتظار می‌رود در این مراسم هدفون بی‌سیم گلکسی بادز پرو در - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سقز استان کردستان - کنار پرچمدارهای سامسونگ معرفی شود. با این وجود به تازگی کاربری آن را در - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سقز استان کردستان - فیسبوک فروخته و حتی ویدیوی جعبه‌گشایی این هدفون هم منتشر شده است.

این کاربر در مارکت‌پلیس فیسبوک این هدفون را برای فروش گذاشته بود و - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سقز استان کردستان - قیمت آن برابر ۱۸۰ دلار بود. این کاربر تصاویری از این هدفون بی‌سیم سامسونگ منتشر کرده بود تا خریدار از واقعی بودن این آگهی اطمینان پیدا کند.

در این عکس‌ها علاوه بر خود هدفون و همچنین - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سقز استان کردستان - قاب، جعبه هم به چشم می‌خورد. تصاویر جعبه نه تنها نام این محصول را تایید می‌کنند، بلکه شامل اطلاعات دیگری - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سقز استان کردستان - هم می‌شود. برای مثال گلکسی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سقز استان کردستان - بادز پرو از سیستم اسپیکر دو طرفه بهره می‌برد و از استاندارد IPX7 برای مقابله با نفوذ آب پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سقز استان کردستان - می‌کند.

این هدفون بی‌سیم می‌تواند تا ۵ ساعت کاربر را همراهی کند که البته با استفاده از قاب، - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سقز استان کردستان - این میزان شارژ به ۱۸ ساعت افزایش پیدا می‌کند. با توجه به اینکه ایرباد جدید سامسونگ از قابلیت حذف نویز فعال پشتیبانی می‌کند، با شارژدهی مناسبی روبه‌رو هستیم.

در حال حاضر اطلاع دقیقی از تاریخ معرفی این هدفون نداریم اما از آنجایی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سقز استان کردستان - که سامسونگ ۱۰ روز دیگر یعنی در تاریخ ۲۵ دی ماه مراسمی را برای معرفی پرچمدارهای جدیدش برگزار می‌کند، احتمالا با گلکسی بادز پرو هم در چنین روزی ملاقات خواهیم کرد.

در - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سقز استان کردستان - صورتی که سامسونگ به دنبال رونمایی از این محصول همراه با گوشی‌های سری گلکسی S21 باشد، در روزهای آینده تیزری از آن منتشر خواهد کرد - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سقز استان کردستان - یا شاهد انتشار گزارش‌های بیشتری از آن خواهیم بود.

علاوه بر انتشار تصاویر، ویدیوی جعبه‌گشایی گلکسی بادز پرو هم منتشر شده - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سقز استان کردستان - که شایعات گذشته را تایید می‌کند. انتظار می‌رود این هدفون با قیمت ۱۹۹ دلار وارد بازار شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مامک نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
خوبید؟ سایت ***** مایکروفر بایترون BMW-34RGS شما را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone