🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  2. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  3. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  4. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23580.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

ارتعاش کوانتومی برای اولین بار در دمای اتاق مشاهده شد

تیمی از محققان MIT و موسسه فدرال فناوری سوییس برای نخستین بار موفق به مشاهده ارتعاش کوانتومی در دمای اتاق شده اند؛ پدیده ای که تا کنون تنها در دماهای فوق سرد و به دقت کالیبره ...

تیمی از محققان MIT و موسسه فدرال فناوری سوییس برای نخستین بار موفق به مشاهده - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سنندج استان کردستان - ارتعاش کوانتومی در دمای اتاق شده اند؛ پدیده ای که تا کنون تنها در دماهای فوق سرد و به دقت کالیبره امکان پذیر بود.

همانطور که فوتون کوچکترین واحد نور محسوب می شود، فونون هم کوچکترین واحد صدا یا ارتعاش محسوب می شود. فونون بسته هایی از انرژی ارتعاشی در جسم جامد هستند و توسط نوسانگرهای شبکه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سنندج استان کردستان - های کوانتیده تولید می شوند. این تیم تحقیقاتی هم موفق به مشاهده فونونی شده اند که توسط پالس های لیزری با فرکانس بالا در یک الماس تولید شده اند.

مشاهده فونون از آن جهت اهمیت دارد که نشان دهنده ارتعاش به صورت یک واحد انرژی (مطابق تعریف مکانیک کوانتوم) و همچنین موج (مطابق - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سنندج استان کردستان - تعریف فیزیک - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سنندج استان کردستان - کلاسیک) است. شناسایی فونون به خاطر ماهیت حساسش بسیار دشوار است اما محققان با به دام انداختن آن در دمای اتاق رفتار کوانتومی را که بیشتر در قلمروی مولکولی جریان دارد، به دنیای ما نزدیکتر - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سنندج استان کردستان - کرده اند. «ویویشک سودیر»، محقق MIT در اینباره می گوید:

آزمایش ما که در محیط کاملا عادی صورت گرفته، - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سنندج استان کردستان - تناقض بین تجربیات روزمره و اصول فیزیک کوانتوم را از بین می برد.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سنندج استان کردستان

در این آزمایش سودیر و همکارانش لیزری با نرخ ۸۰ میلیون پالس در ثانیه را به سمت یک الماس نشانه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سنندج استان کردستان - رفته اند. فونون ها در الماس در فرکانس های بالا عمل می کنند - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سنندج استان کردستان - بنابراین به واسطه فعالیت در سطح انرژی بالاتر از هوای اطراف از تداخل های حرارتی در امان هستند.

محققان به امید تحریک یک فونون چندین ساعت الماس را در معرض بمباران فوتونی قرار دارند. فوتون ها و فونون ها بر اثر برهم کنش متحمل تغییر موجی می شوند که در نهایت تحلیل می روند.

به گفته سودیر از همین روش می توان برای آزمایش مواد معمولی دیگر و یافتن ارتعاش های کوانتومی و خواص ابررسانایی در آنها استفاده کرد. همچنین از کاربردهای احتمالی آن در آینده می توان به تشخیص بهترین مواد برای تولید ماشین های کوانتومی اشاره کرد که در برابر نویزهای محیط از مصونیت بالایی بهره ببرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کشور نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone