🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آباده استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آباده استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  4. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  5. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21125.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

باج خواهی ۲۱ میلیون دلاری هکرها از دفتر وکالت طرف قرارداد ستارگان

هکرها وب سایت یک دفتر وکالت شناخته شده در نیویورک را هک کرده و از آن ۲۱ میلیون دلار باج خواسته‌اند. هکرها تهدید کرده‌اند در صورت عدم همکاری اطلاعات حساس موکلین را فاش می‌کنند. در ...

هکرها وب سایت یک دفتر وکالت شناخته شده در نیویورک را هک کرده و از آن ۲۱ میلیون دلار باج خواسته‌اند. هکرها - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آباده استان فارس - تهدید کرده‌اند در صورت عدم همکاری اطلاعات حساس موکلین را فاش می‌کنند. در لیست موکلین این شرکت اسامی اشخاص - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آباده استان فارس - مشهوری - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آباده استان فارس - مثل لیدی گاگا، التون جان و مدونا به چشم می‌خورد.

بر اساس گزارش روزنامه The New York Post، هکرها سایت یکی از دفاتر وکالتی مشهور نیویورک به نام Grubman Shire Meiselas & Sacks را هک - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آباده استان فارس - کرده‌اند. هکرها، که گمان می‌رود عضو گروهی به نام «REvil» یا «Sodinokibi» باشند، مدعی شده‌اند ۷۵۶ گیگابایت داده شامل قراردادها، اطلاعات شخصی، شماره تلفن و آدرس ایمیل را از کامپیوترهای این شرکت سرقت کرده‌اند.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آباده استان فارس

مجله «ورایتی» می‌گوید هکرها قصد داشته‌اند یک گیگابایت از فایل‌های سرقت شده را - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آباده استان فارس - در سایت اشتراک گذاری فایل Mega - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آباده استان فارس - آپلود - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آباده استان فارس - کنند ولی این سایت حساب کاربری آن‌ها را مسدود کرده است. هکرها از قرارداد مدونا عکس گرفته و آن را در اینترنت پخش کرده‌اند.

نیویورک پست در گزارش خود می‌نویسد که هکرها در حالی که تمرکز همه معطوف بحران کرونا شده بوده، به سرورهای سایت Grubman Shire Meiselas & Sacks نفوذ کرده‌اند. این شرکت که ظاهراً قصد مذاکره با هکرها را ندارد، در بیانیه خود می‌نویسد:

«ما تأیید می‌کنیم که قربانی یک حمله سایبری شده‌ایم. ما موکلین و کارکنان خود را در جریان گذاشته‌ایم و در حال کمک گرفتن از متخصصان بین المللی هستیم و به طور شبانه روزی برای حل - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آباده استان فارس - مشکل تلاش می‌کنیم.»

اگر گروه هک REvil مسئول این حمله باشد، - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آباده استان فارس - یعنی دفتر وکالت یاد شده قربانی همان گروهی شده که ژانویه سال جاری میلادی به شرکت تبادل ارز خارجی به نام «Travelex» حمله کرده - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آباده استان فارس - است. این گروه در آن زمان مدعی شد که ۵ گیگابایت از داده‌های حساس مشتریان این شرکت را سرقت کرده و در ازای منتشر نکردن آن‌ها در اینترنت درخواست ۵ میلیون دلار باج کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone