🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  3. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31019.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

درخواست‌های شفاهی برای حمایت‌ دولت از سروش و گپ

سروش و گپ از سوی مرکز ملی فضای مجازی به عنوان دو پیام‌رسان برگزیده ایرانی انتخاب شدند و آنطور که وزیر ارتباطات می‌گوید قرار است خدمات دولت الکترونیک در این دو پیام‌رسان ارائه شود و ...

سروش و گپ از سوی مرکز ملی فضای مجازی به عنوان دو پیام‌رسان برگزیده ایرانی انتخاب شدند و آنطور که وزیر ارتباطات می‌گوید قرار است خدمات دولت الکترونیک در این دو پیام‌رسان - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بویین زهرا استان زنجان - ارائه شود و این نوعی از حمایت‌های دولتی‌ست. از سوی دیگر «محمدجواد آذری‌ جهرمی» خبر از درخواست‌های شفاهی و غیر رسمی برای ادامه سایر حمایت‌ها می‌دهد.

براساس گزارش مرکز ملی فضای مجازی درباره پیام‌رسان‌ها، سروش و گپ که توانسته‌اند از پارامترها و شاخص‌های ارزیابی نمره قابل قبولی بگیرند، به عنوان دو پیام‌رسان داخلی پیشتاز انتخاب شدند این درحالی‌ست - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بویین زهرا استان زنجان - که سایر پیام‌رسان‌ها نتوانستند از شاخص‌های ارزیابی نمره قابل توجهی بگیرند.

در همین مورد جهرمی وزیر ارتباطات در مورد نامعلوم بودن ادامه حمایت‌ها از دو پیام رسان سروش و گپ به خانه ملت اظهار کرد:

«سیاستی مبنی بر اینکه حمایت‌ها صرفا از دو پیام رسان منتخب سروش و گپ ادامه یابد یا مابقی پیام‌رسان‌ها توسط شورای عالی فضای مجازی به صورت مکتوب به وزارت ارتباطات اعلام نشده است. اظهارنظرهای شفاهی این بوده است که با توجه به - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بویین زهرا استان زنجان - محدودیت منابع، امکانات به این دو پیام رسان محدود شود.»

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به نارضایتی برخی از توسعه دهندگان نرم افزار در ایران اشاره - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بویین زهرا استان زنجان - کرد که معتقدند چون فضا محدود به ۷ پیام رسان شده است دیگر فضای رقابتی نیست.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بویین زهرا استان زنجان

جهرمی همچنین درباره ارائه خدمات دولت الکترونیک در بستر دو - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بویین زهرا استان زنجان - پیام‌رسان برگزیده، توضیح داد:

«یکی از بندهای سند حمایت از پیام‌رسان‌های بومی که توسط شورای عالی فضای مجازی مصوب شده این است که بستر ارائه خدمات دولت الکترونیک از طریق پیام‌رسان‌ها فراهم شود، بنابراین زیرساخت این اقدام مهیا شده و مذاکراتی با پیام‌رسان‌های داخلی در حال انجام است که نحوه اتصال آنها برای ارائه خدمات فراهم شود.»

به گفته جهرمی اپلیکیشن‌ها و زیرساخت پیام‌رسان‌های داخلی قدرت در دسترس پذیری خدماتِ دولت به مردم را تسهیل می کند، بنابراین خدمات دولت نه تنها در حوزه پیام‌رسان‌ها بلکه سایر اپلیکیشن‌های کاربردی که توسط مردم استفاده می شوند، ارائه می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone