🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  4. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  5. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32129.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

چگونه با فتوشاپ اشیاء اضافی را از روی تصاویر حذف کنیم؟

سه پایه را روی زمین مستقر کرده‌اید، کادر بسته شده و آماده‌اید که یکی از بهترین‌ عکس‌های زندگی‌تان را بگیرید. از ویزور به سوژه نگاه می‌کنید، دکمه شاتر را فشار می‌دهید و ناگهان از ناکجا ...

سه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی - پایه را روی زمین مستقر کرده‌اید، کادر بسته شده و - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی - آماده‌اید که یکی از بهترین‌ عکس‌های زندگی‌تان را بگیرید. از ویزور به سوژه نگاه می‌کنید، دکمه شاتر را فشار می‌دهید و ناگهان از ناکجا آباد، شخص یا شیء مزاحمی وارد کادرتان می‌شود و همه چیز را خراب می‌کند. - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی - در چنین موقعیتی شما دچار عکس‌آزاری (Photobombing) شده‌اید.

اگر به موقع متوجه وجود سوژه مزاحم شوید، - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی - گرفتن یک شات دیگر مشکل‌تان را برطرف می‌کند. اما گاهی اتفاق می‌افتد که پس از گرفتن عکس، به خانه برگشته و تازه متوجه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی - افتضاحی که در پس زمینه عکس‌تان پیش آمده می‌شوید. در چنین موقعیتی، فقط فتوشاپ است که می‌تواند اشیاء اضافی و مزاحم را از پس زمینه تصویرتان حذف کند، و این موضوع - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی - مقاله آموزش فتوشاپ این هفته ماست که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

پس تا پایان با ما همراه باشید.

راه آسان: استفاده از ابزار Content-Aware Fill

تصویری که می‌خواهید ویرایش کنید را در فتوشاپ باز کنید. برای آنکه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی - پیکسل‌های عکس اصلی را از دست ندهید، بهتر است که از پس‌زمینه در یک لایه جدید کپی بگیرید. برای این کار از میان‌بر - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی - Ctrl+J در ویندوز (یا Command+J در مک) استفاده کنید.

حالا، از پنل ابزار فتوشاپ ابزار Quick Select را انتخاب کنید. می‌توانید با میان‌بر W هم این کار را انجام بدهید. اگر در این حالت ابزار Magic Wand انتخاب شد، Shift+W را بزنید تا به - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی - Quick Select Tool برگردید. این ابزار فتوشاپ تمام پیکسل‌های شبیه به هم، نزدیک به جایی که می‌خواهید از روی صفحه بردارید را انتخاب می‌کند.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی

در مرحله بعد نوک ابزار را با - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی - استفاده از دکمه‌های [ و ] طوری تنظیم کنید که از شیء یا چیزی که می‌خواهید حذف کنید کوچکتر شود. سپس روی صفحه چپ کلیک کرده و کلیک را تا جایی بکشید که دور - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی - شیء را به طور کامل فرا بگیرد.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی

اگر Quick Select Tool سهوا چیزی را انتخاب کرد که نمی‌خواستید، دکمه Alt را نگه داشته و چپ کلیک را تا قسمتی که نمی‌خواهید بکشید. نگه داشتن Alt (یا Option در مک) باعث می‌شود که بتوانید - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی - نقاط ناخواسته را از ناحیه انتخابی‌تان کم کنید.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی

اما بر عکس، اگر می‌خواهید بخش جدیدی را به ناحیه انتخابی‌تان اضافه کنید کافیست دکمه Shift - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی - را بگیرید و با چپ کلیک نقاط بیشتری را به ناحیه انتخابی‌تان اضافه نمایید.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی

تا اینجا احتمالا متوجه شده‌اید که ابزار Quick Select برای انتخاب اشیاء خیلی ابزار فوق‌العاده‌ای نیست. با توجه به این موضوع، برای حصول اطمینان از اینکه شیء اضافی به طور کامل انتخاب شده، به Select > Modify > Expand رفته و مقدار را چیزی در حدود 5 - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی - پیکسل در نظر بگیرید. با این کار، ناحیه انتخابی کمی در اطراف سوژه مد نظر شما گسترش پیدا می‌کند.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی

در مرحله بعدی، به Edit > Fill رفته و ابزار Content-Aware را از منوی Contents انتخاب کنید. اوکی را بزنید تا فتوشاپ اطراف ناحیه انتخابی‌تان را آنالیز کرده و بهترین - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی - انتخاب را داشته باشد.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی

ابزار Content-Aware Fill کمی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی - تصادفی عمل می‌کند، به - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی - عبارتی نتایج یکدست و منظمی تحویل‌تان نمی‌دهد. - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی - اگر از نتیجه بدست آمده از این ابزار راضی نبودید، کافیست Ctrl+Z را بزنید تا - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی - به حالت قبلی برگردید. - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی - احتمالا نیاز باشد سه چهار مرتبه ناحیه مد نظرتان را با Content-Aware Fill انتخاب کنید تا به نتیجه درست و درمانی برسید.

اگر بخش‌هایی از انتخاب ابزار خوب هستند و بخش‌های دیگر نه، یک بار دیگر ابزار Quick Select را انتخاب کرده و با آن نقاط بد را هدف بگیرید. این کار را می‌توانید تا جایی که نیاز باشد ادامه دهید. به عنوان مثال، در تصویر پایین برای رسیدن به نتیجه مطلوب تقریبا 15 بار از Content-Aware Fill استفاده شده است.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی

ابزار اتوماتیک حذف اشیای فتوشاپ از زمان معرفی‌شان در این نرم‌افزار تا امروز، پیشرفت قابل ملاحظه‌ای را تجربه کرده‌اند. شاید دقت این ابزار به اندازه حذف دستی اشیاء از تصویر عالی نباشد، اما برای اکثر تصاویر نتایج قابل قبولی تحویل‌تان می‌دهد؛ خصوصا زمانی که پس‌زمینه تک رنگ یا دارای رنگ‌های ساده باشد. اما در پس‌زمینه‌های پیچیده، شاید بهتر باشد که از روش‌های دستی بهره ببرید.

راه سخت: استفاده از Clone Stamp

Content-Aware در بسیاری از موقعیت‌ها عالی عمل می‌کند، اما به هیچ وجه دقت آن با ابزار Clone Stamp قابل قیاس نیست. اگر می‌خواهید نشانه‌های عکس‌آزاری را به طور تمام و کمال از تصاویرتان پاک کنید، Clone Stamp بهترین ابزار ممکن برای شما خواهد بود. برای استفاده از این ابزار، لازم است که حتما با مکانیزم عمل لایه‌ها و ماسک‌ها در فتوشاپ آشنایی داشته باشید.

تصویری که خواستار ویرایش آن هستید را در فتوشاپ باز کنید. یک لایه جدید بسازید و ابزار Clone Stamp را از پنل ابزارها انتخاب کنید. می‌توانید از میان‌بر S در کیبورد هم برای احضار این ابزار بهره ببرید.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی

اطمینان حاصل کنید که تیک Aligned خورده و Sample روی Current & Below تنظیم شده باشد.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی

ابزار Clone Stamp پیکسل‌های یک قسمت از تصویر را برداشته و آن‌ها را روی یک بخش دیگر از تصویر نقاشی (یا به - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی - اصطلاح کلون) می‌کند. عملکرد این ابزار به Brush بی شباهت نیست، با این تفاوت که پیکسل‌ها را برایتان کپی می‌کند. با استفاده از آن، شما می‌توانید پیکسل‌های موجود در تصویرتان را برداشته و با آن‌ها روی قسمت‌های اضافی تصویر خود را بپوشانید.

در ابتدا بخشی از تصویر را پیدا کنید که می‌تواند شیء اضافی را برایتان بپوشاند. کلیک را روی این قسمت برده و همزمان Alt (در مک Option) را نگه دارید. با کلیک روی این بخش، نقطه کلون شدن را انتخاب خواهید کرد.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی

حالا پیکسل‌های انتخابی‌تان را با چپ کلیک روی لایه جدیدی که ساخته‌اید به گونه‌ای بکشید که یک وصله روی تصویرتان ایجاد - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی - شود.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی

ابزار Move Tool (میان‌بر V روی کیبورد) را انتخاب کرده و وصله را روی نقطه ببرید که خواستار پوشاندن آن هستید. اینجا لبه‌دار بودن وصله هیچ اهمیتی ندارد.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی

حالا با نگه داشتن Alt و کلیک روی دکمه Add Layer Mask یک - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی - ماسک سیاه به لایه‌تان اضافه کنید. این کار وصله را از بین می‌برد.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی

در مرحله بعد، ابزار Brush را انتخاب کنید. سپس قلم Soft Round را برگزیده و میزان Flow را به چیزی در حدود 40 درصد برسانید.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی

نوک ابزار - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی - را با - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی - دکمه‌های [ و ] کم و زیاد کرده و سپس با رنگ سفید روی شیء یا فردی که خواستار حذف آن - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی - از تصویر هستید بکشید. این کار دوباره وصله را ظاهر می‌کند، اما این بار فقط روی نقاطی که دلتان می‌خواهد. حالا با - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی - استفاده از ابزار Brush ماسک را طوری - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی - دستکاری کنید که - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی - تصویر - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی - اصلی و وصله روی آن به طور کامل در هم ممزوج شوند.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی

اما برای پاکسازی کامل یک فرد یا شیء، به بیش از یک پچ (وصله) احتیاج خواهید داشت. آنقدر این کار را ادامه دهید تا شیء ناخواسته به طور کامل از تصویر شما حذف شود.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی

در اسکرین شات پایین تفاوت بین دو روش حذف اشیاء از - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی - روی تصاویر در فتوشاپ را ملاحظه می‌کنید.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی

اگرچه Content-Aware کارش را به درستی انجام داده، اما نتیجه به دست آمده از Clone Stamp به مراتب طبیعی‌تر به نظر می‌رسد. نکته مسلم اینجاست که برای مسلط شدن به هر کدام از این دو روش، مطالعه این مقاله به تنهایی کمکی به شما نخواهد کرد.

بلکه باید بارها - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی - و بارها با هر کدام از ابزارهای یاد شده تمرین کرده تا به مهارت بالایی در - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر شازند استان مرکزی - حذف اشیاء دست پیدا کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آشیان نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
سلام خوب هستید؟ یه سوال داشتم مرکز شما سمت حافظ شازند تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر MZ30PGSS داره
پاسخ: بله در حافظ شهر شازند خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone