تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  2. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  3. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35409.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

افشای یک نقص امنیتی بزرگ در ردیاب های سلامتی Polar

ردیاب های سلامتی به خصوص در کشورهای پیشرفته دنیا به سرعت در حال باز کردن جای خود در دل کاربران هستند و هر روز بر تعداد افرادی که آنها را در حین فعالیت های ورزشی ...

ردیاب های سلامتی به خصوص در کشورهای پیشرفته دنیا به سرعت در حال باز کردن جای خود در دل کاربران هستند و هر روز بر تعداد افرادی که آنها را در حین فعالیت های ورزشی روی مچ دست خود می بندند افزوده می شود.

به دلیل عملکرد محدود و قابلیت های انگشت شمار، بسیاری تصور می - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کنند که این گجت های پوشیدنی هیچ تهدیدی برای - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - امنیت اطلاعات و حریم خصوصی آنها ندارند. اما به نظر می رسد این دیدگاه چندان هم صحیح نباشد.

در واقع، ردیاب های سلامتی و اپلیکیشن های اختصاصی آنها می توانند معدنی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - از اطلاعات باشند. اما این همه مشکل نیست. به تازگی مشخص شده که یک نقص امنیتی در اپلیکیشن اختصاصی دستبندهای هوشمند برند Polar سبب می شود که موقعیت فعلی تمام افراد استفاده کننده از آن و حتی مکان هایی مخفی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - و امنیتی که برخی از این افراد به آنها رفت و آمد دارند قابل دسترس باشد.

باید گفت که این ریسکی است که باید در هنگام استفاده از هر پوشیدنی هوشمندی که - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - مجهز به GPS باشد بپذیرید. گرچه وجود قابلیت ردیابی موقعیت فرد در - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - هنگام فعالیت های بدنی اطلاعات با ارزشی را از تاریخچه این فعالیت ها در اختیار فرد قرار می دهد، اما در عین حال بیش از هر ویژگی دیگری امنیت او را نیز به خطر می اندازد.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

چندی پیش آشکار شد که اپلیکیشن اختصاصی ردیاب های سلامتی Polar به طور ناخواسته و از طریق قابلیت «heat maps» موقعیت چندین پایگاه نظامی و حتی چند پایگاه اطلاعاتی سری را در آمریکا افشا کرده است. بدتر آن که به تازگی مشخص شده این اطلاعات با داشتن دانش کمی از هک در دسترس همگان قرار دارد.

با توجه به عادات یکسان کاربران یافته های ارزشمند و خطرناکی از این اطلاعات استخراج می شود. به عنوان مثال مراجعه صبحگاهی در روزهای - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کاری به یک مکان خاص محل کار فرد را آشکار می کند. یا این که تقریباً هر فردی پس از رسیدن به خانه اقدام به خاموش کردن - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دستبند خود می کند.

کمپانی Polar وعده داده که به سرعت این نقص امنیتی را در اپلیکیشن و سرورهایش رفع کند. ارتش آمریکا نیز قوانین سختگیرانه تری را برای نظامیان جهت استفاده از پوشیدنی های هوشمند وضع - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - نموده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زلال نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام و عرض ادب شما منطقه شهرک اندیشه میانه اعزام نیرو دارید
پاسخ: بله در شهرک اندیشه شهر میانه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone