🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی جاروبرقی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد جاروبرقی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29869.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی کوالکام از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر التراسونیک

کوالکام امروز در کنار معرفی کجدار و مریز چیپست اسنپداگون ۸۵۵ از نخستین سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر التراسونیک سه بعدی جهان به نام 3D Sonic Sensor هم رونمایی کرد. شاید این خبر در غوغای مربوط ...

کوالکام امروز در کنار معرفی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گرگان استان گلستان - کجدار و مریز چیپست اسنپداگون ۸۵۵ از نخستین سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر التراسونیک - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گرگان استان گلستان - سه بعدی جهان به نام 3D Sonic Sensor هم رونمایی کرد.

شاید این خبر در غوغای مربوط به چیپست ۷ نانومتری جدید کمرنگ شود اما در آینده نزدیک تغییراتی قابل توجه را در طراحی و کارایی موبایل ها ایفا خواهد کرد. اگرچه پیش از این شرکت های ویو و وان پلاس در محصولاتشان شکل دیگری از این راهکار امنیتی را معرفی کرده اند اما در عمل هنوز به بلوغ کافی نرسیده اند.

سنسورهای این دو شرکت از طریق تابش نور به انگشت آن را اسکن کرده و با الگوی از - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گرگان استان گلستان - پیش ذخیره شده تطبیق می دهد اما اگر انگشت کاربر کثیف باشد سنسور قادر به تشخیص آن نخواهد بود. علاوه بر این - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گرگان استان گلستان - از نظر تئوری می توان آنها را از طریق تصویر اثر انگشت فریب داد. تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گرگان استان گلستان

سنسور جدید کوالکام اما از روشی متفاوت بهره می برد و به جای ذخیره یک تصویر صرف از انگشت، امواج صوتی را به سمت سطح ارسال کرده و مدلی سه بعدی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گرگان استان گلستان - از انگشت را ایجاد می کند. به لطف این قابلیت تمیز نبودن انگشت تاثیری روی کارایی آن نداشته - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گرگان استان گلستان - و با قرار دادن تصاویر با کیفیت بالا - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گرگان استان گلستان - هم نمی توان از سد آن عبور کرد.

غول های بزرگ فناور نظیر سامسونگ و اپل به بهانه عدم اطمینان از - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گرگان استان گلستان - امنیت حسگر اثر انگشت اپتیکال به آن روی خوش نشان ندادند اما سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر التراسونیک کوالکام حداقل روی کاغذ دریچه جدیدی را بر - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گرگان استان گلستان - روی حسگر انگشت زیر نمایشگر باز می کند. بر اساس شایعات کنونی در پرچمدارهای گلکسی اس ۱۰ سامسونگ شاهد پیاده سازی این نوع سنسورها خواهیم بود.

با این حال تا زمان پیاده سازی عملی آن نمی توان - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گرگان استان گلستان - روی کارایی این سنسورها حساب - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گرگان استان گلستان - کرد چرا که نمونه های فیزیکی فعلی از دقت و سرعت بالایی برخوردار هستند و کنار زدن آنها چندان هم ساده نخواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone