🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
  3. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: نقش کیسه در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
  5. سوال: نقش موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: موتور ایجاد مکش در جاروبرقی را به عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37019.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

نِست بالاخره به تیم سخت افزاری گوگل پیوست

گوگل سال 2014 شرکت نست را خریداری کرد و اجازه داد تا این شرکت طی سال های گذشته زیر چتر حمایتی آلفابت به عنوان یک شرکت مستقل عمل کند. طی این مدت، شرکت نست مشغول ...

گوگل سال - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سنندج استان کردستان - 2014 شرکت نست را - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سنندج استان کردستان - خریداری کرد و اجازه داد تا این شرکت طی سال های گذشته زیر چتر حمایتی آلفابت به عنوان - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سنندج استان کردستان - یک شرکت مستقل عمل کند. طی این مدت، شرکت نست مشغول ساخت دستگاه های خانه هوشمند - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سنندج استان کردستان - بود مثل ترموستات و دوربین امنیتی.

با این وجود که گوگل بسیار همکاری نزدیکی با نست - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سنندج استان کردستان - داشت، اما این - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سنندج استان کردستان - دو شرکت هیچگاه با یکدیگر ترکیب نشده بودند تا اینکه امروز خبر رسید تیم سخت افزاری گوگل و نست حالا کاملا یکی شده اند.

تیم سخت افزاری گوگل که این روزها با شعار «ساخته شده توسط گوگل» شناخته می شود محصولاتی نظیر تلفن های هوشمند پیکسل، اسپیکر گوگل هوم و کروم کست های این شرکت را می سازد.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سنندج استان کردستان

چنین همکاری نزدیکی از مدت ها پیش انتظار می رفت و - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سنندج استان کردستان - حالا با پیوستن دو تیم - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سنندج استان کردستان - به یکدیگر - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سنندج استان کردستان - می توان انتظار داشت که محصولات نست، تعامل بیشتری با محصولات متنوع گوگل داشته باشند.

گوگل - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سنندج استان کردستان - در رابطه با این خبر - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سنندج استان کردستان - گفته: «هدف ایجاد خانه ای هوشمندتر - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سنندج استان کردستان - است، خانه ای که از همه افراد داخل خود و جهان پیرامونش مراقبت کند. محصولات آتی نست با هوش مصنوعی گوگل و اسیستنت عجین خواهند شد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone