🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  2. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  3. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  4. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  5. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37001.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ در حال توسعه چیپست مخصوص خودرو است

کمپانی سامسونگ پیش از این با عرضه اگزینوس توانایی خود را در تولید چیپست های پیشرفته برای گجت ها ثابت کرده و حالا رسانه های کره ای مدعی شده اند که این غول صنعتی در ...

کمپانی سامسونگ پیش از این با عرضه اگزینوس توانایی خود را در تولید چیپست های پیشرفته برای گجت ها ثابت کرده و حالا رسانه های کره ای مدعی شده اند که این غول صنعتی در حال توسعه یک چیپست مخصوص خودرو است.

این چیپست که Exynos Auto - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شیرگاه استان مازندران - نام دارد به ماشین های خودران محدود نشده و هدف از طراحی آن پشتیبانی از سیستم های اطلاعاتی و سرگرمی، نمایشگرهای روی شیشه و داشبورد دیجیتال است.

سامسونگ با دنیای خودرو بیگانه نیست و زیرمجموعه های آن تاکنون تجهیزات زیادی را برای کمپانی فعال در این حوزه فراهم کرده اند که از این می توان به باتری اتوبوس های برقی اشاره کرد.

کمپانی کره ای در سال 2015 چیپست هایی را برای آئودی طراحی کرد که بر اساس تراشه های موبایل طراحی شده بودند. با این حال چیپست جدید از اساس برای خودرو طراحی شده و با تراشه های اگزینوس معمولی تفاوت دارد.تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شیرگاه استان مازندراناین پلتفرم که از هوش مصنوعی پشتیبانی می کند قابلیت اتصال LTE را برای خودروها فراهم - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شیرگاه استان مازندران - می کند اما در مورد سازگاری با شبکه های 5G اطلاعات خاصی ارائه نشده است. گزارش های منتشر شده در این زمینه حاکی از احتمال عرضه این چیپست ها تا اواخر سال جاری میلادی است.

احتمالا نخستین شرکتی که از Exynos Auto بهره می برد آئودی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شیرگاه استان مازندران - خواهد بود که در حال حاضر از تراشه های کوالکام استفاده می کند و مشارکت بیشتر این کمپانی با سامسونگ به معنی از دست دادن یک مشتری مهم برای کمپانی آمریکایی خواهد بود.

سامسونگ به کسب و کار ماشین های خودران نیز علاقمند است و در نمایشگاه CES 2018 از پلتفرم نرم افزاری و سخت افزاری DRVLINE رونمایی کرد که به کمک آن بالاترین سطح هوشمندی (سطح 5) را برای خودروها فراهم می سازند.

مقامات سامسونگ مدعی شده اند که در طراحی این پلتفرم برای نخستین بار ماژولار - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شیرگاه استان مازندران - بودن و تطبیق پذیری - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شیرگاه استان مازندران - آسان به عنوان اولویت های اول مورد توجه قرار گرفته اند تا - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شیرگاه استان مازندران - از این طریق استفاده از آن در انواع خودروها و با بهره مندی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شیرگاه استان مازندران - از - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شیرگاه استان مازندران - سخت افزارهای مختلف به راحتی هر چه تمام تر میسر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone